Preišči ta spletni dnevnik

Strani

KJUTWOOD

Že na instagramu sem pisala o KjutWood nakitu. Prva stvar, ki me je pritegnila, so zapestnice na katere lahko daste ime ali besedo čisto po Vaši izbiri 😍. Jaz sem se za svoje odločila imena od mamice, sestrice in babice. Izbirate lahko tudi med različnimi barvami in dolžino zapestnice. 
Zraven lahko dokupite še uhančke, ki se bodo najbolje podali k vaši unikatni zapestnici. 
Dobila sem še najbolj kjut uhančke v obliki Miki Miške (v ponudbi imajo tudi zapestnice z takšnim motivom), uhančke v obliki lista in pa komplet broško, ki so me preprosto očarali. 
Ta nakit lahko nosite vsak dan, saj je zelo diskreten, moderen in eleganten, tako da se poda k prav vsaki stilski kombinaciji. 

Najboljše od vsega je pa to, da je vse ročno izdelano iz lesa v Sloveniji. Pri nakupu Vam podarijo tudi praktično vrečko za shranjevanje.  Kupite jih lahko tukaj. Če do sedaj niste vedeli pri nakupu darila kaj izbrati, Vam zagotavljam da bo to prava izbira. 😉






Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes