Preišči ta spletni dnevnik

Strani

HER BIOTIC

Ker sem doma in imam trenutno dosti časa, da se posvetim pisanju lahko pričakujete bolj redne objave.

Pa začnimo..



No na instagramu mi je skos metalo reklamo za Her biotic od Eko Škrnicla. Priznam, da sem jo zmeraj odprla in premišljala o nakupu ampak zmer sem si govorila "nerabiš to, dost vseh stvari jemleš" (pod tem mislim na razne vitamine itd). In itak sem mislila, da je sam marketinški trik.

Da prvo razčistimo kaj sploh Her bioic tablete so.
So probitiki namenjeni ženskam. Uravnavajo prebavo in pomagajo pri vaginalnih vnetjih.


Uglavnem jaz sem to naročila zaradi mojih nenormalnih menstruacij. (ker je reklami na pisalo, da pomaga)  In vem da bo zdej eye roll in "menstruacija ni bolezen".. ja ni bolezen, je pa enim resnična nočna mora. Zakaj?
Jaz ostanem doma vsak prvi dan menstruacije, ker bruham, bolečina imam ne znostne v križu, jajčnikih, komi se premikam - brez zafrkancije. Nemorem nič jest in pit, ker mi je tuk slabo.

No pa še en problem imam že neki časa, skos sem ko balonček napihnjena sploh pred menstruacijo.

Šla sem k zdravniku in ginekologu preden sem kar koli kupla saj mislim, da bi se vsi glede takih stvari prvo mogli z njimi pozanimat. Saj možno, da imate kakšne zdravstvene probleme.
Pri meni je bilo vse okej in pokazala sem te tablete ginekologu in ga vprašala če so sploh primerne za mene, ker nesmem jemat kontracepcijo in nič kar vsebuje kakršne koli hormone. (te tablete jih ne)

No naročila sem si prvo eno škatlico in res sem bila ful radovedna glede na vse pohvale, kere sem slišala.
In ta izdelek dejansko pomaga! Že po enem mescu uporabe je vidna OGROMNA razlika. Menstruacija je bila manj boleča in nisem bruhala. Malo mi je sicer blo slabo, ampak to ni nič proti tem kakše slabine sem mela včas.

Napihnjenost? Ja mal sem še napihnjena, ampak niti približno ne tuk kot sem bla!

Priporočam vsem puncam, da probajo! Prepričana sem, da vam ne bo žal.

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes