Preišči ta spletni dnevnik

Strani

LIDL - CIEN KOZMETIKA




V Lidlu sem že dlje časa gledala njihovo kozmetiko, ampak nikoli nisem nič kupila, ker sem priznam, mislila da ni dobra. You tube-rke in blogerke so skos delale videje in objave na temo te kozmetike zato sem jo na koncu tudi jaz kupila ter se pozitivno presenetila.

Prvo želim pisati o izdelkih za nego telesa in obraza.

Kupila sem njihove gele za tuširanje in vam povem da se zelo lepo penijo (če se gel za tuširanje ne peni v moji glavi to pomeni da nič ne dela 😅), vonj je tako - tako, ne ostaja na koži in tudi ni kaj preveč intenziven.


Njihov gel za obraz in krema iz Hydro linije sta mi tudi odlična, sicer mi je krema bolj pri srcu.
Gel uporabljam na koncu moje rutine čiščenja obraza, ker ne šminke ne čisti dobro in tudi če ga uporabljam z DM-ovo krtačko za čiščenje obraza ne očisti dobro oziroma gel noče sploh "sodelovat" s krtačko.
Krema je po mojem mnenju dupe za loreal hydra genius serum za obraz in res lepo navlaži kožo in tudi pod šminko je odlična.


Krema za občutljivo kožo obraza mi je odlična, nanašam jo zvečer in pod makeupom. Zelo ima ''lahko'' teksturo, zelooo lepo navlaži kožo in jo umiri, zdi se mi da mogoče tudi pomaga pri aknah, to morem še malo dlje opazovat (bom na insta story-u napisala update)


Imam tudi njihovo britvico, katera je identična kot tista od Balee. Ima 5 rezil in z njo se (še) nisem nikoli porezala ima pa v sebi aloe vero ki pomiri kožo. Edin minus je ker takoj postane "topa" saj že po prvem britju ni več "ostra" kot bi morala in jo lahko vržem v koš. (slikala sem samo nastavek, ker britvica je taka kot vse ostale)

Micelarna in vlažilni robčki:
Jaz na vlažilni robček prvo dam micelarno in tako odstranjujem šminko z obraza (nič bat, potem še grem z gelom za obraz itd čez) in to mi odlično funkcionira. Sami vlažilni robčki niso neki preveč natopljeni, recimo Baleini so veliko bolj cena jim je pa, če se ne motim, približno enaka.


No še par besed o šminki, saj nimam neki velik izdelkov.

Prvo kaj imam sta BB krema in tekoči puder.
BB krema je v odtenku light in mi je odtenek super. Prekrivanje ni močno, ampak lepo izenači ten in tudi rdečico od aken lepo prekrije.

Puder ima srednje- močno prekrivanje. Ne poudari por in zdrži okoli 6 ur na obrazu. Edina slaba stvar so odtenki. Moj je v 030 za dni ko imam na sebi ''fejk tan'', najsvetlejši odtenek je pa zelo oranžen in mi niti malo ne odgovarja.
zgori je tekoči puder, spodi pa BB krema in ja vem da je razlika v barvi ogromna haha

Bronzer in rdečilo nista neki preveč pigmentirana, ampak če jih nanesete v več slojih bosta čisto solidna, se pa res zelo lepo blendata.

Lip gloss ne pušča neko barvo izgleda pa zelo lepo na "no makeup makeup".


Jaz imam dve maskare in obe so za volumen, ne lepijo trepalnic, rabijo mogoč malo dlje da se posušijo na očeh ampak se ne razmazujejo (meni se edino odtisnejo pod obrvjo, saj so moje trepalnice zelo dolge in se mi to dogaja z vsako maskaro).


Evo to so vsi izdelki, katere sem probala iz Lidla.

Ste že probali kdaj njihove izdelke? Ste zadovoljni, imate svoje favorite?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes