Preišči ta spletni dnevnik

Strani

APARTMA VINSKA TRTA

Ne vem za Vas, ampak jaz ko grem na dopust imam zelo rada, da je apartma bolj na mirnem, ampak hkrati blizu vsega.

Pomembno mi je tudi, da je lepo opremljen (vem eyeroll, ampak če neki plačam želim da mi je tudi všeč).


V mojem koncu imamo čudovit apartma Vinska Trta, ki Vam ponuja apartma za 7 oseb (na sliki ga vidite in imate 2 kauča za rastegnit) in enega za 4 (ta je studio varianta in ima 2 kauča za rastegnit).



Je na odlični lokaciji, saj Vam je blizu Zagreb, Čateške, Samobor a hkrati ste na samem in imaste čudovit razgled in mir.

Čas lahko preživite v naravi, saj greste lahko na veliko pohodov, kolesarjenje..
Apartma ima čudovit balkon in teraso kjer lahko zjutraj pijete kavo ali jeste zajtrk. 

Spodnji apartma (studio) pa ima pred vhodom tudi lepo mizico itd in je tudi čudovito.

Popolnoma je opremljen in se ne rabite sekirat za posodo itd.


 Mislim, da je odličen za vse pare ki si želijo mal dopusta od vsakdanjega življenja. :)

Lastnika Martin in Jasmina sta izredno prijazna in sta Vam v vsakem trenutku na raspolago.
 
Lahko jih najdete na InstagramuFacebooku in njihovi spletni strani.

Share:

2 komentarja :

  1. Noro lepo.... Sem pa res moram pridet z družino... Sama lepota... Bravo👏👏👏

    OdgovoriIzbriši

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes