Preišči ta spletni dnevnik

Strani

NAJBOLJŠE MASKE ZA OBRAZ

Objava zamuja, ker imam s šolo več dela kot pa kadarkoli prej tako, da se opravičujem.

No uglaunem pa začnimo..


Obožujem maske in serume za obraz. Imam jih res ogromno, zato sem vam danes pripravila objavo v kateri vam bom predstavila najljubše maske za obraz.

1. BANDI
To masko imam že od novembra če se ne motim (pisala sem tukaj že o njej) . Zakaj mi je všeč? Čeprav vsebuje salicilno kislino je izredno nežna oz po njej nimam občutek "botoksa" . Zelo pomaga pri aknah in jaz jo uporabljam obvezno pred menstruacijo.



2. MALINCA 
Malincina glina je res top in moja stalnica že leta. Edina slaba stvar pri vseh takšnih maskah je ker je tega praha povsod. Jaz jo zmešam z vodo in malo šipkovega olja. Ko čutim, da je že začela zategovati pa našpricam gor tonik.


3. LAVITA
To je pa nova slovenska znamka, ki ima set dveh mask, kremice za obraz, krpice za čistit masko in 2 čopiča. Meni je takoj bila všeč. Že po prvi uporabi je vidna ogromna razlika! Prva maska (zelena) je za mastno kožo. Namenjena je odstranjevanju ogrcev in aken. Jaz jo 1x na teden nanesem na cel obraz. Drugače pa na T-zono.
Maska za suho do mešano kožo je roza barve in jaz jo nanašam na lička. Res lepo nahrani kožo in pomaga pri rdečici.
Kremica, ki jo dobite zraven ima identičen vonj po limoninih kockah in men je to top. Nanesete jo na vlažem obraz in se zelo hitro vpije.




4. LUSH
To je bil moj prvi izdelek od Lusha in od takrat smo skos skupaj. Jaz tej maski rečem "žabica", ker je zelena in naredi odličen piling obraza ampak tudi lepo pomaga pri aknah. Mislim, da je to ena najbolj znanih Lushevih mask. Lepo hladi obraz, naredi top piling in v enem mescu vidite resno razliko. Je pa res, da jo uporabljajte največkrat 2x na teden, ker drugače vam bo ful izsušila kožo.
Slikce nimam, ker sem jo porabila in ne morem it kupit novo. 😭

No to vse moje najljubše maske! Imate katere?

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes