Preišči ta spletni dnevnik

Strani

LA PIEL GLOW BABE- WORTH THE HYPE?!


*hrvatska verzija na kraju*
Na morju sem v Bipi kupila Glow babe od znamke La PIEL za katero stoji Lana Jurčević. Če sem popolnoma iskrena, sem ga gledala že odkar je lansko leto prišel na tržišče, ampak mi je cena bila tooo much glede na to, da ga lahko tudi doma sama naredim.



V Bipi so imeli akcijo in sem ga kupila za 120kn, redna cena na ličila.si je pa 25€.

Na začetku sem bila z njim navdušena in ja res je, da izgleda lepo na telesu in obrazu, ampak niti približno ne tako kot na njihovih slikah na Instagramu (v primeru, da ga daste liter bi mogoč dobili takšen glow kot na sliki ja).
Jaz ga nanašam preden dam na obraz hajlajter in na dekolte.

Doma sem sama naredila "kopijo" glow babe-a in se sveti 10x bolj kot pa original.

   na levi roki je glow babe, na desni pa "kopija"

Definitivno ga več ne bom kupila, ker je predrag glede na to da lahko to sama naredim doma in da se "kopija" sveti lepše kot pa original. Če ga pa res želite probati in imate rade ''natural glow'', potem vam bo okej.

moja ocena je 5/10.
Pa še neki, če čekirate beach babe rajši kupite tega, ker je cenej, efekt je pa isti če ne celo boljši.

La PIEL lahko dobite na original spletni strani ali na ličila.si

Ste že probali kaj od La PIEL-a in če ste, kakšno mnenje imate o izdelkih?


Na moru sam u Bipi kupila Glow babe od La PIEL za kojim stoji Lana Jurčević. Ako sam skroz iskrena, već sam ga gledala odkad je prošle godine lansiran na tržište, ali mi je cijena bila tooo much jer realno to mogu sama doma napraviti.



U Bipi su imali akciju tako da sam ga ja kupila za 120kn, redna cijena mu je 160kn na Pink Pandi.

Na prvu sam bila oduševljena s njim. Istina je, da izgleda jako lijepo na licu i tijelu, ali nije ni malo  kao na njihovom Instagramu (ako ga stavite litar onda možete dobiti takav glow da).

Ja ga stavljam na dekolte i prije hajlajtera ga stavim na lice.

Doma sam napravila "kopiju" glow babe-a i svjetluca se 10x bolje od originala.

  na lijevoj ruci je Glow Babe, na desnoj je "kopija"

Definitivno ga više neću kupiti, jer je preskup  a mogu ga doma napraviti i "kopija" više svjetluca od originala. Ako ga baš želite probati i volite više natural glow onda će vam biti okej.

Moja ocjena je 5/10.

I još nešto, ako gledate beach babe onda radije kupite ovaj, jer je jeftiniji a isti efekt daje, ako ne i bolji.

La PIEL možete kupit u Bipi, original stranici i Pink Pandi.


Jeste probali što od La PIEL-a? Kakvo mišljenje imate o proizvodima?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes