Preišči ta spletni dnevnik

Strani

IZDELKI, KI SO ME RAZOČARALI


Danes imam za vas objavo z izdelki, ki so me razočarali. Prej hočem samo povedat, da smo si vsi različni in če meni te izdelki niso dobri ne pomeni da tudi vam ne bodo. Eni izdelki več niso v moji kolekciji, ker sem jih dala stran že pred kakim mescom, ko še nisem planirala to objavo tako da bojo te slike iz interneta. 😂 In jaz sem grozna v ''swatch-anju'' izdelkov tako da ne mi zamert 😶

1. THE BALM - TEKOČA ŠMINKA
Moja je v odtenku Faithful in ni pigmentirana, vodena in "beži" z ust. Cena teh tekočih šmink je kar visoka in za ta denar bi res morale bit boljše.



Spodna šminka je Golden Rose, ki je cenejša in bol pigmentirana

2. NYX LIP LINGERIE
Pod njo morem obvezno čez cela usta nanest lip liner, usta izgledajo zelo suho in ni dolgo obstojna. Odtenek je pa 20 LIPLI.



3. MAC PRO LONGWEAR
Jaz osebno nisem navdušena z Mac izdelki, saj mi niso nič posebnega samo cene so visoke. Imam njihove šminke in fix +. Ta puder sem kupila lansko leto v Benetkah in mi je bil grozen. Istaknil je vsako poro in že čez pol ure sem se svetila ko disko krogla. Povzročil mi je tudi nastanek akn.

                               Rezultat iskanja slik za mac pro longwear
4. REVLON COLORSTAY
To je eden najbolj hvaljenih pudrov za mastno kožo in jaz sem si ga kupila v času ko mi je koža bila ekstremno mastna. Prvič sem ga imela na obrazu zelo kratko in mi ni bil nič posebnega kot ga vsi hvalijo, drugič sem ga pa imela za šolo in ko sem ga doma očistila me je na bradi in okoli nosa ful vse peklo in srbelo, koža pa je bila zelo suha in "hrapava" na tem predelu. Naslednji dan sem pa imela vse polno malih belih akn. Prvo nisem obrača pozornost na to in sem pustila da se koža pomiri, ko sem ga pa drugič nanesla in je bilo isto sem pa ugotovila da je to zaradi njega.

                     Rezultat iskanja slik za revlon colorstay
5. REVOLUTION BELI EYELINER
Pri tem eyelinerju je prvi problem aplikator, čudno konico ima in tak je kot da je narejen iz žice, tudi zelo hitro popoka na oku. Pigmentacija se na očesu izgubi in morate nanesti v večih slojih da dobite lepo belo barvo.





6. REVOLUTION PUDER V STIKU
Ta puder se zelo lepo razmaže po obrazu in je zelo kremast, ampak je zelo ''cakey'' in poudari vsako poro. Na obrazu traja zelo kratko in izgleda res grozno.


7. THE BALM MARY - LOU MANIZER 
To je eden najbolj znanih njihovih hajlajterjeu. Hvaljen je na vse strani ampak ni niti približno tako dober ko ga hvalijo. Tekoča verzija tega hajlajterja je super, ta je pa zelo kredast. Imate v DM-u veliko boljše hajlajterje in cenejše tako da tega lahko mirne duše preskočite. 



Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes