Preišči ta spletni dnevnik

Strani

HOW TO BE MORE ORGANIZED




Novo šolsko leto se je začelo in za vas sem pripravila objavo kako ostati organiziran.
To so stvari, ki meni pomagajo in upam da bodo tudi vam. 😉

1. ZAPIŠI PREDEN POZABIŠ
Prva in najbolj pomembna stvar je planer. Jaz sem ena tistih oseb, kera vse pozabi če si ne zapiše in obvezno rabim planer. To leto imam Simplaner, za katerim stoji Tara Drev . Planerček je prečudovit in na koncu imate tudi redovalnico v katero lahko vpisujete svoje ocene. Kaj je pa še posebi kjut je pa da imate luškana motivacijska sporočilca. Planer je roza barve, kar je meni še posebi ušeč ker je to ena mojih ljubših barv. Pa nekaj kar še v nobenem planerju nisem zasledila je to, da na začetku vsakega meseca lahko skenirate QR kodo in prevzamete ozadje za telefon, haloo?? How cool is that 😊 Na začetku vsakega meseca imate tudi TO DO listo in prostor za zapiske. Imate tudi mesečni pregled, kar je meni fajn da si zapišem samo res najbolj pomembne stvari (recimo teste, zdravnika itd)



2.  TO DO LISTA
Kot sem že prej omenila ima planerček TO DO listo, ampak jaz vam predlagam da si za vsak dan naredite svojo (tista v planerčku je mesečna). Lahko si kupite kakšno, skopirate iz interneta ali pa preprosto na list papirja napišete vse obveznosti za ta dan. Moj predlog je, da to naredite zvečer za naslednji dan (edino če ste morning person, kar jaz nisem 😂)

3. MARKERJI
Iskreno ne vem kak se temu knjižno reče 😂, ampak podčrtajte vse pomembne stvari, ki jih morete narediti, tudi ko se učite pomembne stvari obvezno podčrtajte.


4. PUSTITE TELEFON NA MIRU
Ja vem, najbolj "kliše" stvar, tudi sama skos tipkam po njemu in visim na Instagramu. Obstaja aplikacija, ki se ji reče FOREST, fora je da si nastavite določen čas, ki ga boste preživeli brez telefona in v tem času drevo raste, če pa želite uporabiti kakšno drugo aplikacijo vam pa drevo "umre". Men je dejansko ful fajn, ker me "prisili", da ne tipkam skos na mobitel. In upam da sem to dobro pojasnila 😂



5. OSREDOTOČITE SE NA SAMO ENO OPRAVILO
Verjamem, da imate dneve ko imate 10000 stvari za naredit in da želite biti čim prej konec pa delate več stvari hkrati. Včasih je tako hitreje, velikokrat pa ne, saj se ne osredotočimo na eno stvar popolnoma, kar pomeni da so stvari narejene "na pol" in pripelje do ne zadovoljstva in pada motivacije.

6.  KAR SE LAHKO STORI DANES, NE ODLAŠAJ ZA JUTRI
In res je. Če nekaj lahko storite danes potem tudi naredite, jutri se vam bo še manj dalo.

7. PRIPRAVITE SI HRANO VEČER PREJ
Zjutraj si raje čas vzemite za spanec, kot pa da si pripravljate malico. Naredite vse lepo en večer prej in spravite v hladilnik.

8. GLASBA
Poiščite si glasbo, ki vas pomirja in lahko zraven nje tudi delate ali se učite. Predlagam vam, da ta glasba nima besedila saj boste začeli peti in vam bodo misli šle drugam.

No tako, prišli smo do konca mojih nasvetov in upam da so vam bili všeč. Vsem, ki gredo (gremo 🙄😂) v šolo pa želim uspešno šolsko leto! ❤

Kako vi ostanete organizirani? Katere planerje uporabljate?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes