Preišči ta spletni dnevnik

Strani

DARILA ZA BOŽIČ

Evo smo že pred božičem, saj ne vem kam je čas šel. Danes Vam želim predstavit par idej za darila, če ste slučajno v isti delim kot jaz in ne veste kaj podariti najbližjim.


1. MY EQUA
Moja najljubša flaška ever. Ne samo, da je lepa ampak je tudi praktična. Lahko zbirate med različnim dizajni, kaj je pa meni še posebej všeč je pa to da jo lahko persionalizirate.

2. KJUTWOOD
Čudovita Slovenska znamka, ki izdeluja nakit iz lesa. Pri njih zraven nakita lahko najdete še persionalizirane dekoracije za dom, lesene obeske za smrekico...  Jaz sem o njih že pisala in to si lahko preberete tukaj. 

3. NEGA OBRAZA
Vsi si želimo imeti lepo kožo in zato mislim da je to lahko popolno darilo za Vam ljubo osebo. Če poznate tip kože se lahko malo bolj poglobite v kakšne kremice itd. Drugače so pa maske zmeraj dobra ideja. Odlične maske imajo pri Dragocena.si in sicer Pibu maske, kere lahko kupite tudi v setu.
Predlagam Vam pa tudi Hemptouch, ki je univerzalen in mislim da bo vsem prav prišel.

4. NEGA LAS
Ikoo ima odlične izdelke za nego las, prav tako jih lahko najdete na Dragocena.si. Predlagam Vam da prečekirate njihove krtače, sploh za dolgolaske ker so fantastične. Moj najljubši Eterika balzam ima pa praznično preobleko in lahko ga kupite v paketu z balzamom za ustnice.

5. LUSH
Lush je ena mojih ljubših naravnih znamk. Sama obožujem njihove maske za obraz (mask of magnaminty mi je najljubša). Ampak ne moremo spregledati njihove božične kolekcije, ki je naravnost čudovita.

6. MAKEUP
Če se Vaša mama,sestra,hči,punca...liči je to definitvno čudovito darilo. Moji predlog za znamko je Makeup Revolution, katera je dokaj poceni in ima zelo kvalitetna ličila.

7. MALINCA 
Moja najljubša spletna trgovinica, ki ima vse na enem mestu...moji predlogi za darilo so: ricinusovo olje, hidrolat za obraz (vsi so odlični) , šipkovo olje, glinena maska, mangovo maslo, kolagen up...te izdelke lahko najdete tudi v DM-u. Imate pa pri njih tudi že sestavljene pakete, kar Vam olajša iskanje popolnega darila. 

8. PLANER
Mislim, da je planer lahko popolno darilo. Na voljo imate res ogromno, meni ljubši je Simplaner. Moj je šolski, ampak trenutno lahko kupite tudi letnega. 

No to so bili moji predlogi za darila. Upam, da so Vam prišli prav.


Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes