Preišči ta spletni dnevnik

Strani

RUTINA ČIŠČENJA KOŽE ZA ZMANŠANJE AKEN

Že ptice na veji vedo, da se "borim" z aknami že več let. Ne vem če obstaja izdelek na trgu, katerega nisem imela. Vse mi pomaga na nek krajši rok potem je pa spet vse isto ali mi pa izsušijo kožo preveč in imam potem še en "problem".

Moje akne so hormonske in ne bodo izginile zaradi neke kremice, bojo se pa ublažile. Koža mi je tudi zelo dehidrirana, kar pomeni da morem poskrbeti tudi za to.

Predstavila Vam bom mojo večerno nego obraza, katera je zaslužna za mojo lepo kožo. Odkar uporabljam te izdelke, mi dejansko ful vsi govorijo kako se mi je koža poboljšala. Sej se mi še pojavljajo akne, sploh v PMS-u, ampak niso več tako boleče.

Vsak večer si umijem obraz z Hemptouch gelom za nečisto kožo, res je zelo nežen za kožo jo pa globinsko očisti. Pri čiščenju obraza velikokrat izdelke menjam (glede na to v kakšnem stanju mi je koža). Edino kaj mi pa dejansko pomaga pri aknah je Hemptouch.

Zraven pa globinsko očisim kožo s sonično krtačko iz Dragocena.si. Dvomila sem, da mi bo ta krtačka kej posebnega, ampak dejansko je. Koža je po njej tako gladka in tekoča podlaga sede velik lepše na obraz. Uporabljajte jo z penami za obraz, ker jih najlažje sperete iz nje. Po mojem mnenju je to en must have izdelek, ki bi ga vsaka punca morala imet.


Na vsaka dva dni si naredim piling obraza z Cos Medica pilingom. Piling je zelo nežen in pusti lepo gladko kožo. Čeprav je namenjen vsakodnevni uporabi, se je meni izkazalo pred leti že da mi to zelo izsuši kožo.


Na to iz iste linije nanesem tonik, ki je FANTASTIČEN. Lepo pusti obraz gladek in pomaga pri aknah. Čeprav je namenjen matiranju obraza ima koža po njem healthy glow.


3x na teden si nanesem kislinski piling na obraz od znamke Bandi. Vem ful ima 'srhljivo'' ime in sem se tudi jaz tega bala. Verjetno ste že slišale kdaj za The ordinary kislinski piling s kerim morete biti eksremno previdne. No ta Bandi ima to prednost, ker je enostaven za nanos. Samo ga nenesete na obraz in grete spat. To je vsa umetnost. Edino pazite ko uporabljate izdelke, ki vsebujejo kisline OBVEZNO NANAŠAJTE SPF NA OBRAZ! Po njem se Vam lahko začne koža luščiti, meni se je čisto malo okoli aken in nosa.


Isti dan ko delam piling nanesem še Bandi masko za obraz, katero pustim delovati 15 minut in nato sperem z vodo. Všeč mi je, da čeprav je namenjena aknam in je dost močna ne iritira kožo in ne pušča jo čisto zategnjeno kot da imam botoks.


Ko ne uporabljam kislinski piling si nanesem od Bandi kozmetike koncentrat na kožo, ki prepričuje nastajanje bakterij in aken. Pomaga pa tudi pri posledicah od prejšnih aken.

Imam tudi nočno in dnevno kremo iz Cos Medica linije. Dnevno uporabljam vsak dan v kombinaciji z The Body shop. Nočna mi je pa pretežka na obrazu zato jo uporablja sestra in ji je odlična.


Dnevna krema je odlična kot podloga za ličila (pri vsakem makeupu jo uporabljam) in lepo matira kožo. Jaz pod njo nanesem to od The Body Shop, da mi navlaži kožo. Zvečer pa od Hemptouch-a nanesem kremo za nečisto kožo. Njihova krema mi je odlična, ker je resnično zelo lahka na koži in jo ne izsuši. Je pa res, da tudi kreme skos menjam odvisno od tega kaj moja koža v nekem trenutku rabi.

 In seveda ne smemo pozabiti na Malincino šipkovo olje, katero je najboljše in kožo neverjetno nahrani.

Pri vseh izdelkih za akne se lahko zgodi prvo poslabšanje (to Vam tudi piše na navodilih za uporabo), ampak to je samo pot do poboljšanja.



Moja koža pred uporabo (slika je screen iz videa)


Moja koža sedaj

Če imate problematično kožo Vam Bandi in Hemptouch v kombinaciji s Cos Medical tonikom res toplo priporočam. Upam se trdit, da so mi rešili kožo.

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes