Preišči ta spletni dnevnik

Strani

FAVORITI 2019 - LIČILA


Evo drage moje pa je leto 2019 skoraj naokoli. Iskreno ne morem verjet, prehitro mi je šlo. Morem pa priznat, da mi je leto 2019 prineslo veliko lepih stvari. Odprla sem svoj blog, praznovala 18.ko, spoznala čudovite ljudi... Ampak gremo na objavo!

Za Vas imam objavo v kateri Vam bom predstavila svoje favorite leta 2019, tukaj so samo izdelki katere sem uporabljala dlje kot pol leta in sem jih res oboževala.

No dejmo začet z ličili..

1. LOREAL TRUE MATCH
Mislim, da ste vse pričakovale to haha. To je brezdvomno moj najljubši puder ever! Uporabljam tudi druge in so mi všeč, ampak niti približno ne tako kot ta. O njem sem že napisala objavo, katero si lahko preberete tukaj.

2. RIMMEL STAY MATTE
Ta puder v kamnu uporabljam že par let in čeprav sem vmes kupila še par drugih, noben ni niti približno tako dober. Všeč mi je ker izgleda lepo na obrazu, brez tistega efekta maske. Zdrži mi cel dan brez kakšnih koli problemov.

3. REVOLUTION STAR PRIMER
To je primer, ki ne gladi pore ampak hidrira obraz. Na njega puder čudovito sede in ne masti kožo. Teksturo ima takšno neko gelasto, vonj pa identičen kot bronhi bomboni.

4. REVOLUTION SKINCARE ANTIOXIDANT RICH SERUM & PRIMER
Iskreno ko je Revolution izdal skincare linijo sem bila malo skeptična. Resnično obožujem njihove izdelke, ampak nekako mi ni bilo povezave med makeup znamko in skincare izdelki. Ampak njihova skincare linija je dejansko top. Jaz si ga nanašam pred makeupom in zjutraj.

5. REVOLUTION LIQUID HIGHLIGHTER
Dejstvo je da ima Revolution najlepše hajlajterje. Te imam že dlje časa in sem navdušena z njimi. Ampak treba je pravilno jih nanašat. Prvo jih nanesite na roko, razmažite in šele nato natapkajte na obraz.

6. I HEART REVOLUTION FIXING SPRAY
Njega uporabljam pred makeupom in v nekih bol "natural" lookih, ko ne rabim da mi šminka drži cel dan. Nebi rekla, da fiksira šminko, ampak je res odlična priprava kože na puder.

7. REVOLUTION X SOPH HIGHLIGHTER PALLETE
Okoli hajlajterja sem imela velik problem. Imam jih ogromno in vse jih obožujem. Nisem vedela sploh katerega bi dala v to objavo, ker imam vse rada. Če bi pa vse predstavila bi pa bil naslov "kolekcija hajlajterjev" haha.
Uglavnem to je moja najljubša paleta in všeč mi je ker izgleda "mokro" ne pa da se vidi gliter. Nastala je v sodelovanju Revolušna in Sophdoesnails.

8. WET N WILD MEGAGLO
To je tudi eden hajlajterjev, kateri je naredil boom kadar je prišel na trg. Mislim, da vsem ki so ga testiral je popolnoma jasno zakaj. Full je intenziven, dolgo obstojen, ima ta "wet look".

9. REVOLUTION CONCEAL & DEFINE
Hjo moj najljubši korektor. Ima velik aplikator kar je meni res zelooo všeč. Če ga boste kupile obvezno vzemite tisto večje pakiranje (super size se imenuje), ker to malo se porabi 1,2,3. Ampak prekrije vse "grehe iz preteklosti" in zdrži cel dan.

10. LOREAL PARADISE MASKARA & ESSENCE I LOVE EXTREME
Imam srečo ker imam res ful dolge trepalnice in nisem neki zbirčna glede maskare, ampak te 2 uporabljam že zeloo dolgo. Od Essence so mi nasploh skoraj vse maskare top in jih samo vrtim v krog. Največkrat uporabljam tiste Lash princess in pa tole. Loreal maskare nisem glih neki preveč kupovala, ker se mi je zdelo nepotrebno devat tuk denarja za njih. Priznam pa, da ko je ta Paradise prišla na tržišče, sem jo morala probat in je res odlična.

11.  I HEART REVOLUTION SUMMER OF LOVE
Oh to je moj ljubeč bronzer že 1 leto če se ne motim. Res ga obožujem.Všeč mi je, ker mi je odtenek super in poleti in pozimi. Res kot da je delan za mene.

12. RIMMEL CAPPUCCINO
To je moja najljubša barvica za usta že več kot 2 leti. Ni prekremasta, ni pretrda. Ful je pigmentirana, dolgo obstojna, res top. Imate jo v DM-u, probite in mi sporočite, če Vam je kul.

13. ORIFLAME A-Z
Za dneve, ko nočem nosit neko teško šminko zmeraj nosim Oriflame a-z tonirano kremo o keri sem Vam že velikokrat govorila. Resnično jo obožujem, saj ima odlično prekrivanje in na obrazu je res top.

No to je to za danes, se beremo v kratkem! 😉

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes