Preišči ta spletni dnevnik

Strani

KOMFI - SLOVENSKO PODJETJE

V naši Sloveniji imamo tudi ustvarjalce oblačil, ena takšnih trgovinic je Komfi.si. Že po imenu lahko predvidevate, da se zavzemajo za udobje. Kar je meni posebi všeč.

Pogovarjala sem se s čudovito Ulo, ki mi je povedala malo več o podjetju. Podjetje Komfi je družinsko podjetje iz okolikce Semiča, ki se zavzema za udobje in kakovost. Uporabljajo samo najboljše materiale (bombaž in viskoza). Številke gredo od 36 do 54 (ženske), moška pa od  46 do 62 tako, da si res vsak najde neki zase.

Vsi vemo trenutno situacijo, ki ni niti malo prijetna.
Maskic, rokavic, razkužil skor nikjer ni. Pa dejmo malo še govorit o problematiki mask. Vsi jih vržemo v koš po uporabi, večina ljudi jih pa neodgovorno vrže MIMO koša! Šla sem v petek v trgovino in se zmrazila, ko sem vidla kuk mask je po tleh. Ljudjee?? Halo?? Kaj je z vami narobe??

Komfi je naredil bombažne maske za obraz, katere lahko perete in ena stane okoli 4€ (s poštnino). Če mene vprašate je to fer deal. Maska vas varuje in še umijete jo lahko. Win za vas in planet! Ker je bombažna vam ne bo iritirala kože.


Še nekaj TO NISO MEDICINSKE MASKE in niso namenjene nošenju cel dan. To je če greste v trgovino za pou urce in jih obvezno dobro operite.

No pa dejmo še govorit mal o pozitivnih stvareh. Komfi ima tudi oblačila in jaz nisem mogla mimo te čudovite majčke! (klikni tukaj)

Tukaj sem rokave mal dvignla, ker me je zanimal kak zgleda 😂🤗

A ni prav ljubka? Res je čudovita, rokavi so mrežasti s pikicami in pride v ogromno barvah, jaz sem vzela črno. Razmišljam, da naročim še v parih barvah jo, ker je res ful lepa. 

Majčka v trbuščku ni oprijeta, kar je meni zelo všeč sej sem rada "komotna" in da me nič nikjer ne tišči pa lahko jem kaj hočem in se ne bo vidlo da sem napihnjena. 😂🤪 Pa takooo udobna je res, sploh nemorem vrjet. Kot, da nimam nič oblečenega. TOP! 


Majčka paše dobesedno na vse in jo lahko nosite za prosti čas in za kakšne večerje, službo.

Kako Vam je všeč? Komi čakam, da naročim še barv! ❤

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes