Preišči ta spletni dnevnik

Strani

TABU TEMA - INTIMNA NEGA

Vse smo me rade urejene, imamo 100 kremic za obraz, serumov, tonikov, sminkic, oblekic itd... za svoj zunanji izgleda skrbimo kar se le da dobro. Tuširamo se vsak dan z dišečimi šamponi, pa se mažemo z različnimi body losioni da bo koža mehka in dišeča.

Kaj pa intimna nega? Koliko vas se zaveda kako pomembna je? In koliko vas uporablja različne izdelke za njo? 

Kr "naježim" se ko slišim stavek "sej en šampon je za vse" in to od punc, ki so zelo skrbne za svoj obraz. Ja zakaj se s tem šamponom ne umivaš po obrazu? Zato, ker ni temu namenjen/primeren ne? No prav tako šampon za telo ni primeren za intimne predele.

Z vsakim umivanjem se naša koža in sluznica izsušujeta in moramo biti previdni, kakšne izdelke na katerem področju telesa uporabljamo. 

Pri intimni negi moramo poskrbeti za kislost telesa, kar pomeni da pH vrednost mora biti okoli 3,8 - 4,2 oz mora biti kisli ph. In to zmeraj upoštevajte ko kopujete mila za intimno nego. 

Zakaj?
Ker se intimni predeli tako ščitijo pred različnimi vnetji, bakterijami itd. Saj le te težko preživijo v kislem okolju.

Menstruacija in menopavza oz vsa hormonska neravnovesja zelo vplivajo na vaginalno okolje. Morate se tega zavedati in tudi prilagodit svojo nego na takšne stvari.

Moramo biti čiste "tam dol" zmeri, sploh pa med menstruacijo, punce! Med menstruacijo je večja možnost za okužbe saj je pot v rodila bolj odprta.

In kadar uporabljate kakršne koli izdelke uporabljajte jih zunaj nožnice, ne notri! 

No sedaj gremo pa lahko na izdelke, katere uporabljam jaz. 

Ima protibakterijsko delovanje, prijeten vonj, zelo je nežen in ima pH 5,5  (to je kisli pH)

To je naš slovenski izdelek in sem res ponosna, da imamo pri nas ljudi, ki delajo takšne stvari. Tole olje je namenjeno prav vsem. Pomaga pri izcedku, suhosti, srbečici vonju, raznih vnetjih. Primeren je tudi za moške in zelo priporočljiv.
Olje pride v lepi zlati embalaži in ima kapaljko. Embalaža je res wow! 
Olje ima prijeten neuralen vonj in je zelo nežno. Sama sicer (trkam) nimam probleme z vnetji ampak vem, da punce govorijo da jim je rešil težave. 
Je pa res top občutek, ko veš da poskrbiš za svoje telo od glave do pete.


Želela bi vam dati se par nasvetov, ki sem jih prebrala že zdauni na internetu kako poskrbeti za "tam dol" na drugačen način.

1. Ne kopajte se v "kadi" prepogosto. Saj če se kopate prepogosto lahko to povzroči suhost in okužbe.

2. REDNI PREGLEDI PRI GINEKOLOGU. Vem, da je za večino punc to problem. Mislim, da bi vsaka punca rabila vsaj 1x na leto iti na pregled. Najdite si ginekologa, ki je res strokoven in katerega vas ne bo sram vprašat karkoli in če vam nekdo na prvo ni všeč ne it k njem. Jaz, ko nisem imela ginekologa sem želela iti k eni ginekologinji in ko sem jo v vprašala če me lahko naroči in jo neki vprašala se je drla na mene in bila neverjetno nesramna. No to je primer, da k taki osebi ne grete. Pa punce pregled res ni nek bav bav, ja ni najbol prijetna stvar na svetu ampak se preživi, za zdravlje se gre tko da.

3. Doma nosite čim več ohlapna oblačila. In imejte bombažno spodnje perilo. Vsaj ko ste doma same 😉 

4. Uporabljajte vložke saj so bolj higijenski kot tamponi in menjajte jih pogosto tudi če ne krvarite zelo. Brala sem tudi, da se menstrualna skodelica odsvetuje in da jo ne priporočajo. Meni osebno ta menstrualna skodelica nikoli ni bla všeč in se mi zdi zelo nerodna in nehigijenska, vložki so zakon. 
In evo to je to za danes. Take care of your body ❤
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes