Preišči ta spletni dnevnik

Strani

IZDELKI VREDNI NAKUPA - FAVORITI APRIL

Na začetku karantene sem si rekla, da ne bom naročevala stvari in zapravljala denar. No guess what, porabila sem več denarja kot pa v normalnih okoliščinah haha moj izgovor je, da ko sem pod stresom pač kopujem. 😂

Je pa res, da sem se bolj poglobila v to v kaj se splača dat denar in nisem kupovala neki brezveze. (nekateri izdelki so mi prišli kot PR ampak je mnenje moje in me niso prosili, da pišem o njih)


Ko je veni vroče ne maram nosit puder ali BB kremo saj se mi zdi, da se mi topi iz obraza. Tokrat sem na dragocena.si zasledila, da imajo tonirano kremo s spf-om 50. Nisem pričakovala, da mi bo všeč saj takšne tonirane kreme so kot BB kreme in v večini so zelo flekaste. 
No tole kremico nanesete s prsti, ja s prsti! Jaz jo nanesem kot navadno kremico in nakoncu malo potapkam. Izenači ten in prekrije manjše nepravilnosti in najboljše od vsega je da se vpije v obraz popolnoma in se ne bo odstisnila nikamor, sploh ne boste mele občutka maske ali pa da imate kej na obrazu.  Kremica je namenjena mastni in mešani koži.


2. SPF KREMA ZA TELO IN SPREJ
Čeprav rada poležavam na sončku in se mažem z marmeladami za hitrešjo barvo. Se zmeraj probam čim bolj zaščitit saj se zavedam, kako je sonce nevarno in kakšne posledice lahko ima. 
Tukaj imam kremico od Soraye s spf-om 50, katero obvezno nanesem pod marmelado, da me sonce ne opeče. 
In pa sprej s spfom 15 njega nanašam pa če grem na sprehod ali kej takega. Glede na to, da me še ni "zažgalo" mi ta metoda deluje fenomenalno. 🥰 
Je pa res, da ko sem začela to prakticirat je tudi prišlo grdo vreme, tko da bomo še mal počakal če bom kot škamp al ne.😂🦐🦞


Ta serum sem gledala zelo dolgo, ampak ga nisem naročila zaradi cene priznam. Ko sem ga dobila sem bila res neverjetno srečna, saj sem slišala same pohvale in res sem si ga želela. Serum je zelo lahke teksture in se hitro vpije. Jaz ga zmešam s kremico in nanesem za obraz. Čeprav je kot olje kože ne masti. Zjutraj se boste zbudile z zelo nahranjeno in lepo kožo!


Vitamin C je v moji negi kože ze zelo dolgo. Dobila sem serum od Soraye in je fenomenalna, kar je pa najbolj pomembno rezultati so res vidni. Tekstura je vodena in se vpije takoj, lepo diši in koža je takoj svetlejša in rdečica začne zginjat. Jaz sem imela od stresa izbruh mozoljev in sem se rdečiče rešila s pomočjo te kremica. Če uporabljate vitamin C je spf 50 nuja!!


 Malincina kremica je res zelo vlažilna in se hitro vpije. Ne pušča tist masten sloj, kar je meni všeč sploh sedaj ko je pred nami lepše vreme. Uporabljam jo že dlje časa in je res vredna denarja.

Vedla sem da ima Clinique maslo za čiščenje makeupa in potem sem enkrat čist random našla na dragocena.si tudi tega od Bandi. Sama dajem makeup iz oči dol z micelarno, nekak mi je pa zadnje čase bolj všeč če dam puder itd dol z oljem ali maslom, ker se mi zdi bolj nežno in učinkovito. Tudi če nimam makeupa, uporabim tole maslo, ker imam zmeraj spf ki je zelo težki na koži in maši pore. 
Maslo res zelo dobro očisti kožo, ampak jaz zmeraj nanesem še peno/gel za čiščenje kože, tako da sem prepričana da mi ni nič ostalo.

V tej karanteni sem se svoji koži še bolj posvetila kot pa kadar koli. Trenutno najraje uporabljam masko za mešano in suho kožo, ker mi najlepše nahrani kožo hkrati pa deluje na akne.


Trenutno uporabljam karite maslo od maline in vanilije, ki je moja ljubav! Diši kot nek sladoled, čokolada res BOLANO!! Več vam pa povem v zasebni objavi ;)


Ker je moje tetoviranje odpadlo zaradi korone negujem in pazim stare tatuje. Vsak večer uporabljam Black rose mazilo, ki povdari barvo tatuja in ga neguje. Je bolj goste teksture in se ne vpije v kožo takoj. Čez dan nanasesem na tatu kremico s spf-om 30+, ki je podobne teksture kot mazilo, je pa res da se hitreje vpije v kožo.


V tej objavi sem vam povedala več o intimni negi, ampak res ne vem kako sem živela brez tega olja. Tako lepo neguje intimno področje, res top!

Tudi o tem imam posebno objavo (klikni tukaj). Trenutno imam raje piling za volumen saj mi res lasje izgledajo top po njem! Lepo jih očisti in jim da volumen.


Tukaj imam piling od hruške za ustnice, katerega uporabljam dnevno in je dost grob in lepo spilingira ustnice. Čez dan nanesem glos, ki je zelo dolgo obstojen in res izgleda mokro na ustnicah! Top! Imam še drugo barvo glosa in drug vonj pilinga, ampak jih čuvam, ker mi je brezveze odpirat 2 ista izdelka.


13. VIPERA MASKARE
Z maskarami imam sama zmeraj srečo in nisem zbirčna. Edino kaj se mi ponavadi dogaja je to, da se mi odtisne pod obrvjo. No te se mi ne! In ni mi jasno kakšno formulo imajo, ker so na trepkah dolgoobstojne, ne odtisnejo se ampak ko greste enkrat z micelarno čez grejo brez problema dol.
Trenutno uporabljam Versal in Louvre. Obe so res odlične in dajo super volumen.

In evo prišli smo do konca objave. Kateri so vaši favoriti? 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes