Preišči ta spletni dnevnik

Strani

ORIFLAME - FAVORITI

 O Oriflame izdelkih sem pisala že 100x, ampak res jih obožujem in so v moji družini stalnica. 


Danes vam želim zaupat, katere izdelke pa absolutno potrebujete doma. 

1. PILING ZA  TELO

Če imaš rada bolj grobe in oljnate pilinge ta je pravi za tebe! Piling vsebuje kristale soli, ki lepo kožo očistijo odmrle kože. Odličen je pred britjem, ker kožo res pusti ful mehko. Olja, ki vsebuje so samo še plus. 


2. AMBER ELIXIR

Tale prfum je že leta in leta pri nas v zalogah. Zelo sem slaba v opisovanju vonjev tako, da bom prekopirala kaj oni rečejo o njem: " Orientalsko vanilijeva, lesna dišava z notami okusnega črnega ribeza, privlačnih posončnic in razkošne sandalovine. "

Vonj je res nežen in primeren za vsak dan, prav tako tudi za večer. In res ful dolgo se zadržuje na koži, tko da ne rabite skrbet da se ga čez par ur več ne bo čutilo. 



3. MASKARA 

Probala sem že ogromno Oriflame maskar in zmeri sem z vsako zadovoljna. Ampak če bi mogla izbrati samo eno bi to bila tale. Vsekakor je the best! Lepo da volumen trepalnicam in jih lepo povdari v stilu mačkastih očeh. Ne zlepi jih in ne packa se pod očmi.



4. TEKOČE PODLAGE 

Pri tekoči podlagi se res nisem mogla odločit za samo eno. Tukaj vam želim predstavit tri pa izberite kaj je vam všeč. 

Prvo imamo njihovo tonirano kremo, ki je meni res top in ena najljubših. Moja je vlažilna verzija imate pa tudi mat. Lepo zdrži cel dan, stopi se s kožo, prekrivanje je srednje (izenači ten, ampak večje ne previlnosti ne skrije - to tudi od nje ne pričakujem, ker je tonirana krema in ne puder). Res je odličen izdelek in cenovno ugoden. 


Drugo je pametna tekoča podlaga, ki je meni izredno všeč. Naredila sem cel video na to temo in si ga lahko tukaj pogledate. 


Tretji je pa The One Everlasting foundation (ne najdem ga na njihovi spletni sprani). Prekrivanje je srednje in izgleda zelo naravno na obrazu, kar je meni všeč. Finiš ima zelo naraven in če potrebujete nek puder za vsak dan je tale vsekakor za vas! 


To je tudi super korektor za vsak dan, saj je zelo naraven. Jaz nimam probleme z podočnjaki in ne rabim nič močnega. Je pa ful dewy končnica in meni je ful všeč. 

6. BALZMAN

Porabila sem ga in ga ne morem slikat. Da nežno skoraj neopazno barvo, ampak lepo neguje ustnice, malo peče ker je namenjen večanju ustnic. Meni je tole super za v torbico in nek no makeup makeup. Je pa res, da se ga ful hitro porabi. 

7. OLJNE KAPSULE 

Njih pa tukkk šparam.  To je pod šminko BOMBA! In zvečer pod kremo. Vsaka kapsula ima oljnat serum za nego obraza. Zelo se hitro vpije v kožo in jo pusti lepo mehko in gladko. Ne vem za vas, ampak meni je po poletju koža ful dehidrirana in suha. In res jo rabim ful negovat in tudi pripravit na bolj mrzlo vreme. To ne kapsule so super za to. 



In evo tukaj bom zaključila svojo objavo, da ne bo preveč izdelkov. Ste že probale, katere od njih?

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes