Preišči ta spletni dnevnik

Strani

PRIMARK SHOPPING

Ko sem bila v Ljubljani sem valda mogla še v Primark. Iskreno ni mi bil neki wow, ne vem če sem jaz preveč pričakovala al kaj? 🤷‍♀️


*eni deli objave so stari že skor eno leto, drugi pa par mesecev ker mi je objava v arhivu stala predolgo*

Kupila sem si 2 basic majčki s kratkimi rokavi (eno belo, eno črno) 2 maski za obraz,  dva paketa šminkic (te sem kupila že lani, ampak sem pozabila napisat objavo) in kofer za makeup, majčka za telovadit, pajkice, gel za umivanje obraza, termovko in mini hladilno torbo.

Ena maska za obraz je z pilingom in nisem prebrala v trgovini da je piling od kave in sladkorja. 🤦‍♀️
Jaz ga uporabljam za piling telesa, ker je absolutno premočen za obraz.
Druga je pa od morkse trave, ta mi je bolj všeč. Takšna je kot žele in lepo hladi. Imate jo za več uporab.
Cena ene je 1€.

*ta del s sminkicami je ze ful dolgo mi v arhivu in je starejsi zapis*
No kupila sem paket šminkic, ker sem hotla primerjat s Hudo. Ampak iskreno mislim da razen pakiranja pa par odtenkov nimajo nič skupnega.
Vzela sem NUDE in CRANBERRY.
Tele nude so ratale moje go to, zelo pigmentirane in lepo mazljive so. Se pa ne posušijo v matt. Mene osebno to ne moti, ker tudi nikjer ne piše da so matt. Imate 3 "mat" in eno metalic šminkico. Ta metalic mi ni všeč, ker se ne razmazuje lepo in pušča sam šljokice po ustnicah. Pa še nekaj to sem opazila ko sem prišla domov, niso čist polne. Polnijo jih nekje do polovice (ni jih noben mogu odpret, ker so pršle zapakirane v vrečkici), men osebno je to mal bedno ampak okej.


Te Cranberry so pa take bolj vijolčno- rdeče in ena je rjava. En odtenek je bolj kot glos in je fulll lep. Lepo mazljiv, pigmentiran itd.
Druge so tudi ta neka velvet mat končnica in noro pigmentirane in z nobeno od njih ne rabite lip linerja, ker ne bežijo nikamor.

Ko sem jih prvič odprla sem mislila, da mi ne bodo všeč, ampak so res the best. Razen tega, da niso čist polne.
Cena enega pakiranja je 5€. In Vam jih toplo priporočam.


Naslednjič bom kupila vse za full face in bomo skupi stestirale kaj je ok in kaj ne.

Naprej na gel za obraz. Meni osebno je to dupe za The Body Shop gel, ki sem ga uporabljala (slika in dobiš ga tukaj). Zelo, zelo lepo očisti kožo in jo pusti svežo in mehko. Pazite edin, ker je črn in lahko vse zapackate, ampak ni res noben problem. :) 
In OMG kak mam po njem lepo kozo! Tko cisto in mehko, sijoco kožo že dolgo nisem imela! To obvezno morte probat!


Termovko kopujem že 2 leti in nikol ne najdem tisto, ki mi je všeč da spada v razumljiv cenovni rang. Gledala sem na Okay.si termovke ampak ni teorije da dam za njo 35€. V Primarku sem našla tole termovko za samo 8€ in je res svetovna! In še res lepo zgleda.


Za makeup sem rabila torbo in sem to našla za 25€, js mam ogromno makeupa in mi je ta malo mala sicer je pa za šminkanje na terenu super.

Okej te dve basic majčke obožujem, ker so bombažne in res ful udobne (ena je 2€). 
Pajkice, sem rabla za telovadbo in ker sicer dejansko doma sam njih nosim. Vzela sem jih v številki S, ampak bi komot vzela XS. Sicer je res, da mi nikjer ne visijo, ampak so tuk rastegljive da se mal čuti da so mi prevlke. Najbolj se opazi pri trbuscku da so mi malo vlke. (so mi pa fajn, ker ko me napihne me nikjer ne tiščijo)
Majčka je res super udobna in koža lepo diha v njej. 

Mini hladilno torbo sma nujno rabla, ker ko grema na plažo al pa piknik nimava kam dat hrano da nam ostane mrzla. Glupo je pa da furama okol vlko hladilno torbo za 3 stvari. 
Ta je lih prau vlka za sendviče in kako čokoladico. 

In evo to je moj nakup iz Primarka 😊 ste že, kej nakupovale? Vam je všeč?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes