Preišči ta spletni dnevnik

Strani

IZDELKI, KI JIH MORAŠ IMETI

Helouu, kako ste? 

Danes vam želim zapisat objavo z izdelki keri se enostavno morajo najti tudi pri tebi. :) 


1. Intimno olje 
O intimni negi sem napisala celo objavo, klikni tukaj da si jo prebereš. 
To je en izdelek, ki ga vsaka mora imeti - sploh če imate kakšne zdravstvene težave. Preberite si na njihovem instagramu mnenja uporabnic, res so vse neverjetno zadovoljne in olje jim je ful pomagalo. 
Jaz sem z njem res ful zadovoljna in ga ne menjam za nič na svetu! 


2. Butters 
Mislim, da ni lepšega od lepe in negovane kože. Odkar sem probala Butters se ne ločujem od njega! 
Tudi ve mi pišete, da ste noro navdušene in zato sem še bolj vesela. Res ne bi tuk govorila o njem in zapravljala tuk denarja če bi bil kr neki. 

Kožo res lepo nahrani in je mehka. Pa diši nenormalno, še Vedranu je všeč. ;)

3. SPF 
O zaščiti pred soncem sem tudi napisala celo objavo, kero lahko prebereš tukaj
Uglavnem vsak moj obisk DM-a izgleda tko da pridem ven z 10 izdelki za zaščito pred soncem (ne pretiravam). Trenutno mi je res zelo, zelo všeč tale kremica za obraz od znamke Garnier. Ima zaščito 50+ na obrazu ga pa sploh ne čutite in ne maši por, kar je meni res ful pomembno. Dobiš jo v DM-u za 9€ se mi zdi. 

3. BLACK HEELS 
Nora sem na visoke pete, res jih obožujem in pomoje mam več "štikl", kot pa tenisk. 
Zelo pomembno mi je, da so udobne in da v njih lahko preživim cel dan brez bolečin. Trenutno imam ful rada nizko debelo peto. Te sem kupila v CCC shoes & bags in so res NORO udobne. Z njimi sem prehodla cel Samobor, Jarun in City Center in me niso bolele noge. Predlagam vam, da si kupite tiste silikonske blazinice da vas ne nažulijo.


5. FAKE BAKE 
Mojo ljubezen do fake tan-a smo že zdavni ugotovili in o Fake Bake izdelkih sem že pisala
Res so vredni vsakega centa! 


Amapk, ker vem da so dragi imam tuki še alternativo. Meni osebno tudi eden od najljubših je Cocoa Brown. 


6. DOBRA MASKARA 
Sama nimam problema z maskarami. Vsaka mi odgovarja in jih skos menjam. 
Trenutno sem zaljubljena v Oriflame in Vipera maskare. 

Moje (trenutno) najljubše so Oriflame Lash Extension (nova je) in Vipera Gold Louvre Royal


7. PILING ZA LASIŠČE
Tole je must have, sploh za dneve ko nosite visok čop. Sej vse vemo, kakšen neverjeten občutek je ko razpustimo čop. O pilingu sem vam v tej objavi bolj podroben opis dala. Meni sta oba top, na vas je da si zberete tistega, ki bolj odgovarja vašim potrebam. Če imate mastne lase vam priporočam piling za čiščenje lasišča, saj se vam bodo čez čas lasje manj mastili (sprobano)


8. SUH ŠAMPON
Ne vem za vas, ampak mene je suh šampon že res 100x rešil. Najraje imam tega Batiste (imam mini verzijo, ker je z mano v torbici povsod). Kmalu pride zasebna objava na to temo, tako da ne bom preveč govorila. ;)
9. ČRNA KIKLICA
Sama imam zelo rada kiklice. Bolj so mi všeč kakšne široke, ki so v pasu stisnjene. Oprijete so m itak-tak. Odvisno od dneva. 
Trenutno mi je res ful všeč tale črna kiklica, ki jo lahko kupiš v trgovinici Stajling. Res ful lepo izgleda in lepo povdari postavo. Imaš jo tudi v drugih barvah, ampak meni je črna itak bila najlepša. 
ne vem zakaj se mi je kvaliteta slike pokvarila in je vse pikasto


No evo drage moje, to je to! 
Kateri so vaši must have izdelki/stvari?

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes