Preišči ta spletni dnevnik

Strani

5 NAJLJUBŠIH JESENSKIH LIČIL

Najprej se Vam želim zahvaliti za odziv na nagradni igri! Vsekakor jo bomo še ponovile.
Zmagovalka nagradne igre je objavljena na story-u.

Čeprav sem zimski otrok imam veliko raje jesen. Jeseni zmeraj spremenim svojo nego obraza, saj prihajajo nižje temperature.

Danes Vam želim predstaviti moja najljubša ličila te jeseni.

1. EVELINE TEKOČA PODLAGA
To je odlična tekoča podlaga, ki bi po mojem mnenju odgovarjala vsem. Osebe s bolj suho kožo pa morajo spodaj nanesti neko bolj bogato kremo za obraz. Prekrivna moč je srednja do močna. Puder je zelo obstojen na obrazu in dejansko ful lepo izgleda tudi brez prajmerja.



2. REVOLUTION LIQUID HIGHLIGHTER
Jaz imam odtenek liquid champagne in unicorn elixir. Te hajlajterji so lahko katastrofa ali pa najlepša stvar na svetu. Prvo jih nanesem na roko malo razmažem in potem s prstom natapkam na obraz. Z njimi morate delati zelo hitro, ker se v sekundi posušijo in niti slučajno jih ne nanašajte na že setiran obraz!

3. REVOLUTION X SOPH EXTRA SPICE
Ta paleta je odlična za jesen, saj ima vse barve, katere boste rabli. Pigmetacija je odlična tako kot v večini Revolution paletkah.




4. REVOLUTION X RACHEL LEARY GODDESS ON THE GO
Ta paletka je odlična, saj ima bronzerje, rdečila in hajlajterje v sebi. Tudi odtenki senčil so čudoviti. Pigmentacija shimmer senčk je mal slabša kot v Soph paletki.




5. VIPERA BB KREMA
Če spremljate slovenske blogerje ste za to bb kremo vsaj enkrat slišale. Dokler je nisem probala nisem verjela da je tako dobra. Všeč mi je, ker je na obrazu zelo lahka a vseeno se z njo da dobit polna prekrivna moč. Prekrije absolutno vse in nimate občutka maske na obrazu, kaj je lahko boljšega? Meni se sicer zdi da mi mičkeno oksidira na obrazu, ampak ni nič strašnega. Sicer sem imela polno vrečko testerjev BB kreme in nisem še uspela kupit full size.

Katera so Vaša najljubša ličila te jeseni?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes