Preišči ta spletni dnevnik

Strani

ZIMA, ZIMA BELA

Čeprav sem rojena decembra, imam raje jesen in spomlad. Zima mi več itak ni všeč brez snega. Spomnem se, kako sem se včasih vsako leto skoraj vsak dan sankala z mamico in sestrico. Zdaj smo pa lahk srečni če zapade 1cm snega. Ampak čeprav ni več snega je pa še kr ful mrzlo. In ne vem za Vas, ampak jaz pozimi hodim "zabundana" kuk se da.

Sama imam zmeri "hard time", ko kupujem bunde. Nikoli ne najdem to kar bi hotla, če pa najdem, je pa zelo drago. Od bunde pričakujem, da je topla, lepa in da mi bo dolg zdržala. Ker hodim v šolo mi je pomembno tudi, da je kvalitetna in da se mi na ramenih ne uniči od torbe.

No sigurno ste že vse slišale za trgovino Manzara. Ne samo, da imajo čudovite bunde. Pri njih lahko najdete plašče, puloverje, modne dodatke, obleke, kopalke... Jaz sem se z njimi prvič srečala že pred leti in imajo resnično kvalitetna oblačila.

Trenutno imajo tudi akcije in še Black Friday je, kar pomeni da imate super izgovor za šoping!  😉

Jaz sem si izbrala tole čudovito parko v katero sem se takoj zaljubila. Itak me je takoj kupila s veliiiikoo krzneno kapuco.


Če ste skeptične okoli številk imate pri vsakem artiklu tabelo in če jo upoštevate ne bi smelo biti nevšečnosti. Če pa se slučajno zgodi, da Vam ni izdelek prav, imate 14 dni časa da ga vrnete oziroma zamenjate. 

Sem nekdo, ki obožuje krzno (umetno) in veliikee kapuce. Glih zaradi tega, me je ta jakna očarala. Doma nimam še nobene z belo kapuco tako da je to še en razlog več zakaj sem se odločila za njo.

Te ki obožujete krzno tako kot jaz, veste da se velikokrat zgodi da te "dlake" odpadajo kot nore. Priznam, da sem se tega zelo bala vendar to se ne dogaja. Všeč mi je, ker je tudi kapuca podložena.

Noter je podložena in je izredno topla. In tista mucka od noter tudi ne odpada in ne pušča sledi na oblačilih.


Všeč mi je tudi to, da čeprav je zelo debela in topla v njej ne izgledam kot Michelinko.

Model podoben mojem imate na voljo še v modri barvi. Paket Vam pride zelo hitro in dostavlja ga Pošta Slovenije.



Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes