Preišči ta spletni dnevnik

Strani

KAJ JE V MOJI TORBICI

Za sebe mislim, da ne nosim preveč stvari s sabo, ampak da jih imam ravno prav. Največ torbic je tistih za preko ramena v katerih imam dejansko samo res pomembne stvari. Čeprav v večini primerov nosim povsod s sabo tiste velike.

Stvari v torbicah so ponavadi zmeraj enake, samo torbice različne. 

Trenutno nosim tole veliko, ki je iz Mohito trgovine. 

1. "OSNOVNE STVARI"
To so ključi, mobitel, denarnica

2. VODA 
Ker sem že nekaj časa zelo pridna in spijem okoli 3l vode na dan, je edino logično da gre moja flaška povsod z mano. Moja flaška za vodo je znamke My Equa dizajn je pa Lily. Flaška je steklena in iskreno prvo me je bilo ful strah, da jo ne razbijem. In za Vas, ki še ne veste je to Slovensko podjetje, katerem je uspelo na svetovnem trgu! 👏🏻



3. PLANER 
Ker sem rada zmeraj organizirana s sabo nosim tudi svoj planer. Jaz imam dva. Enega v šolski torbi, kjer imam zapisane šolske obveznosti, drugega pa kjer imam zapisane in šolske in privat. 
To je Simplaner o katerem sem že govorila, ta zapis si lahko preberete tukaj.


4. SONČNA OČALA
Večina Vas se bo smejala, ampak to je must have v moji torbici v bilo katerem letnem času.

5. KOZMETIČNA TORBICA
V njej imam stvari kot so deodorant, parfum, vložki, nekaj od ličil (odvisno od tega če sem našminkana tisti dan ali ne) itd... 

6. DEŽNIK
Dejte me potolažit, da nisem edina katera ima dežnik vedno s sabo, edino ko dejansko pada dež je doma. In pri meni je čudo če ga ne izgubim. 


In velikokrat se najde še 1000 računov, če ne v torbici pa v denarnici, sej nisem edina ne?



In to je to kar nosim v moji torbici. Kaj pa Vi nosite v svoji torbici?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes