Preišči ta spletni dnevnik

Strani

TOP 4 ODTENKI ŠMINK ZA JESEN

V današnji objavi Vam bom predstavila moje top 4 šminke za jesen.
Realno smo že na koncu jeseni, vendar je vreme vse do zdaj bilo bolj spomladansko. Pri meni sicer ni "pravila", kakšne odtenke nosim ob katerem letnem času, vendar to leto mi je to ratalo všeč.



1. GOLDEN ROSE LIQUID MATTE LIPSTICK 25
Že ptice na veji vedo, da ima Golden Rose daleč najboljšo formulo tekočih šmink. Ta odtenek je res pravi jesenski in všeč mi je, ker je res nenormalno pigmentirat čeprav je zelo temen.




2. GOLDEN ROSE LIQUID MATTE LIPSTICK 10
Ta odtenek ima siv podton, ampak na ustnicah izgleda čudovito. Zmeraj ko ga imam, dobim ogromno komplimentov. Všeč mi je prav to, ker ni presvetel ni pa tudi pretemen, je nekje vmes. Ful lepo z njim lahko vizualno povečate usta.


3. ESSENCE kolekcija THIS IS ME, odtenek 05 LEGENDARY
Za razliko od prejšnih dveh, ta šminka ni mat. Jaz jo obvezno nanašam v kombinaciji z Rimmel cappuccino lip liner-jem. Ker ni mat in tekoča, ni tudi preveč dolgo obstojna sepravi pijačo in hrano ne "preživi". Edino kaj me moti pri njej je vonj. Nasploh mi vse nove kolekcije Essence šmink imajo grozen vonj, ampak ko jo nanesete izgine.




4. GOLDEN ROSE LIQUID MATTE LIPSTICK 18
To je pa en najlepših rdečih odtenkov, ki jih imam v kolekciji. Osebno sem se zmeraj bala nosit rdečo šminko, ali nasploh karkoli drugega razen nekih nude odtenkov. Če sem kdaj nanesla rdečo šminko nisem v tistem času jela ali pila, ker sem se bala da se mi bo vse razmazalo. No s to formulo nimam tega problema, ker se ne premakne nikamor (razen če mislite jest kak hamburger ali kej mastnega).


No to bi bilo to za današnjo objavo. Katere odtenke šmink pa Vi najraje nosite jeseni? Na instagram v DM mi napiši katera šminka iz današnje objave ti je najbolj všeč (edino pravilo je, da mi slediš na instagramu). Mogoč jo prav ti dobiš.
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes