Preišči ta spletni dnevnik

Strani

TIXI BEAUTY X MISS ALICE

Tika je izdala z Miss Alice kozmetiko limited edition BB kremico. 
BB kremico lahko najdete v redni prodaji, edina razlika je edino v embalaži. (klikni tukaj za nakup)

Miss Alice je naša slovenska znamka kozmetike, ki so najbolj znani po svojih serumih za obraz (o tem bomo drugič govorile)

BB kremico lahko najdete v dveh odtenkih en je Nude drug pa Cappuccino. Jaz imam Nude in mi je odtenek popoln. (Trenutno imam mal fake tan-a in je pikico presvetl, ampak drugač mi je top)

Tekstura je takšna penasta- mus. Meni je to bil ful vlki surprise (pozitivn), ker že ful dolgo nisem imela takšne teksture. 

Jaz za nanos uporabljam gobico in dost mi je ena pumpica za cel obraz.
BB krema se res lepo stopi z kožo in izenači ten. Skrije rdečico in lepo prekrije pore. Akne in mozoljčke vam ne bo prekrila, ampak mene to ne moti. 
Končnica je ful naravna in svetleča. Jaz jo fiksiram z Rimmel Stay matte kompaktnim pudrom, ker imam mastno t-zono.

BB kremica drži brez zafrkancije cel dan! In izgleda identično, nič se ne spremeni (mal se zasvetim, ampak ni big deal). 

Testirala sem jo po teh vročinah in mi je bila top, tko da je APPROVED in vam jo priporočam.

pred nanosom

po nanosu

Kmalu bom naročila mal več njihovih izdelkov  in vam napisala objavo. 

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes