Preišči ta spletni dnevnik

Strani

PRAVA KOŽA

Na instagramu imamo blogerko Tiko, katero vrjetno poznate pod imenom Tixi beauty. 
Začela je #pravakoža kjer se je šlo o aknah, ogrcih, porah..skratka o pravi koži, ki jo vidimo vsak dan in želela je da se vsi zavedamo da je to normalno in da v realnem svetu ima 1% ljudi popolno kožo, kot vsi na instagramu. 


Veste, da imam akne. Trenutno imam "situacijo" pod kontrolo z dobro nego obraza, prehrano in kolagenom. 
Velikokrat (sploh v puberteti) sem se sekirala zaradi aken. Zdelo se mi je kot, da jih imam samo jaz in noben drug na svetu. Gledala sem na yt tutoriale in vse punce so imele lepo kožo brez ene pore. No vsaj zgledalo je tako. Večina teh tutorialov je itak posnetih pod umetno svetlobo, ki vse lepo zakrije tako, da niti ni težko izgledat tako. 



No Tika je naredila akcijo o celulitu in strijah. V njej sem sodelovala tudi jaz. Sama se iskreno nisem nikoli neki ful obremenjevala glede strij in celulita. Imela sem momente, ko mi ni bilo vseeno ja ampak so minili v roku enega dneva. Pazim na prehrano in jem čim bolj raznoliko in zdravo (seveda imam tudi pregrehe), pijem veliko vode, gibljem se, imam razlicne kremice in olja, vsak večer delam masažo...in ne to ne delam da bo celulit izginil, ker ne bo realno. Ampak ker rada poskrbim zase in imam rada kozmetiko. Skrbim za svoje zdravlje in da se jaz dobro počutim. Celulit gor al pa dol. 
Iskreno nisem še videla punco brez celulita in to je okej in normalno. 

Svoje strije imam pa iskreno rada, všeč so mi. Prve strije sem itak dobila ko sem rasla, druge pa ko sem shujšala. Zmeri sem bila suha oz normalne postave, ampak vsaka sprememba (negativna) v mojem zivljenju je izgledala tako, da nisem mogla jest. Posledično sem tudi zelo shujsala in ko sem se vrnila nazaj na svojo težino in normalo je prislo tudi do strij. Imam jih pa na bokih in res so mi všeč. 
ko sem pred (mislim da) dvemi leti drastično shujšala
slikano pred enim mescem

Mene je največ od vseh mojih "napak" skrbel moj trebušček. Ko se zbudim je lep raven, iste sekunde ko pa kej pojem se napihnem. Zaradi tega sem se tuk sekirala in ubijalo me je in psihično in fizično. In dobivala sem tudi raznorazne komentarje glede tega. 
No in ko sem zacela raziskovat o napihnjenosti sem ugotovila da se vsak drugi človek s tem srecuje, celo fitneserji imajo te probleme. In ali to pomeni, da morem nosit samo siroka oblacila zaradi tega? NE niti podrazno. Oblačim se v to kaj mi je všeč in kaj mi se nosi v tem momentu. Itak sem zmeri rada oblečena v udobno in se ne silim nosit neki na silo. 

Vem, da je zelo težko sprejeti sebe takšnega kot smo sploh v tem popolnem instagram svetu. Ampak zavedajte se, da večina teh ljudi je sfotošopiranih. Plus to, če veste kak pozirat na sliki ste naredili ogromno. S pravo pozo se da zakrit vse - trbuscek, strije, celulit, rit izgleda večje itd. 
Večina ljudi v realnosti tak ne zgleda, tko da se res ne sekirajte. 
Poskrbite za svoje zdravlje in pocutje! Celulit in strije pa imamo itak vsi. 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes