Preišči ta spletni dnevnik

Strani

SAMSUNG GALAXY WATCH - WORTH THE HYPE?

Decembra ste lahko vidle na mojem instagramu, da sem si kupila nov telefon in pametno uro. Telefon, ki sem ga vzela je Samsung note 10, imela sem dilemo ali naj vzamem 10 ali 10+. Razlike itak ni neke razen v velikosti telefona.

Iskreno nikoli nisem imela neko željo imet pametno uro, ker sem mislila da mi bo kr neki in nisem vidla lih nekega smisla v vsem tem (še posebi če pogledamo ceno).  No pred parimi mesci me je pa "pičlo", da bi imela pametno uro. V Elipsu v Zagrebu sem gledla Samsungovo uro, ampak mi je bilo bedno jo kupit glede na to da sem v  tistem času imela Huawei telefon. Kuk jaz vem, ura se lahko poveže tudi z drugimi telefoni, ampak meni je lepš ko je ura in telefon od iste znamke saj (kuk jaz vem, možno da nimam prau) je lažje za povezat in instalirat.

Na intrnetu sem iskala "no name" ure, ampak me je motlo, ker nobena ne dela na dejanski touch screen ampak imajo en gumb na katerega pritiskate,da se aplikacije menjajo. Plus to "zalepla" sem se za to Samsungovo in mi nobena druga več ni bila lepa.

Ko sem kupovala mobitel sem se odločila, da zraven vzamem še uro. Moja ura je Galaxy Watch 42mm (roza- zlata). Pasek je silikonski in zraven dobite še enega za rezervo (mislim, da je tisti nekoliko večji). V škatli dobite brezžični polnilc. Na roki je zelo udobna in izgleda odlično. Poda se k vsaki modni kombinaciji. Plus to, da pasek je snemljiv in imam plan na netu naročit še neke druge, da mal uro osvežim.

Sama povezava med mobitelom in uro je zeloo preprosta. Vklopite bluethoth na mobitelu in greste v Samsung Wearable. V manj kot 10 min se vse skup poveže.

Ura ima milijon opcij, odlično je pa tudi to, da lahko aplikacije iz galaxy app-a namestite na njo.

Preko ure lahko tudi sprejemate klice, pišete in sprejemate sms-e in tudi predvajate glasbo.

Jaz imam na njej štetje korakov, srčnega utripa, level stresa, glasbo,kvaliteto spanja, find my fone opcijo, telesno aktivnost - hoja, kolesarjenje, druga vadba. Izbirate lahko med raznimi res, vse je odvisno od tega kaj vi potrebujete.

Med hojo,tekom Vam tudi sama zazna telesno aktivnost. Povežete jo lahko s Samsung Health.
Ura ima tudi opomnik za gibanje in Vas po 1 uri sedenja, ležanja opomni. (to lahko poljubno izklopite)

Na uri imate na desni strani dva gumba, zgornji je "nazaj", spodnji pa "home" (z njem se tudi ura nažge).

Temo ure si zbirate popolnoma sami, nekatere so že v njej instalirane, druge si pa sami zrihtate na Galaxy stor-u.

Baterija mi zdrži 1 dan, polni se pa kakšno urco pa pol. In to je res velik minus, ker recimo Huawei ura naj bi zdrzala 5 dni.


Cena je okoli 330€ (možno, da se je cena do zdej kej spremenila), jaz sem z njo zelo zadovoljna, ampak ne bi spet dala tuk denarja za njo (zaradi baterije). Raje poglejte kakšne "no name", ker so cenejše imajo pa iste opcije. Mene najbolj moti baterija, ker zdrži ful kratko. Če bi baterija dlje zdržala bi bila veliko bolj zadovoljna. 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes