Preišči ta spletni dnevnik

Strani

FAVORITI POLETJA 2020

 Ker smo že skoraj na koncu poletja imam za vas danes svoje favorite! 

Tuki imam ogromno izdelkov katere sem oboževala to poletje. V objavo nisem vključila izdelke za sončanje, ker mi to nima smisla, ampak če klikneš tukaj boš lahko prebrala kaj sem to leto uporabljala. 

Pa začnimo... 


1. Batiste suh šampon

O njem bom pisala posebi objavo, ampak res je vreden vsakega centa. Noben suh šampon mu ne pride niti blizu! Predlagam vam, da ga kopujete na spletični ker je ful cenej. 



2. Ikoo anti- frizz sheets 

Neki kaj vsaka od vas more met v torbici! Vsi poznamo tiste nadležne štrleče lase ane? No to je life saver! Ne se vstrašit, ker je na začetku robček ful moker, ne bo vam zlepil lase in ne bodo izgledali mastno. Res probite te robčke ker so top! 



3. Pantene šampon in balzam 

V DM-u sem našla ta šampon in balzam, ki so mi prvo bli všeč itak zaradi pakiranja. Linija je za nas, ki se barvamo in ki imamo suhe lase. Plus to da ima de-frizz efekt. Meni je res top. Balzam mi je tko, tko je super ni pa najboljši. Lepo so po njem mehki laski in to mi je dost. Šampon je pa res super! Ne masti lase, po njem so tko mehki in lepi. Top! 



4. Maska za lase brez spiranja

Tale maska je vrjeli al pa ne iz eurospina. Ko sem tam kupovala hrano sem jo vidla in rekla no dejmo probat nimam kej zgubit. Ampak wow! Nanesem na vlažne lase, posušim na fen in top! Lasje so ful mehki in sijoči in maska ima čist frizerski vonj. Probite jo, mislim da je 3€. 


5. Ikoo piling za lasišče

Moj favorit leta! Celo poletje uporabljam tega za čiščenje lasišča (imam tudi tistega za volumen). Tega uporabljam, da mi lasišče se temeljito umije in "zadiha". Pa še neki če imate mastne lase, uporabljite jo kak mesec skos. Ful pomaga! 


6. Collagen booster & Curcuma 

Tole uporabljam že neki časa in ne menjam za nič! Kolagen mi pri koži res nenormalno pomaga. Curcuma je pa super za močnejši imunski sitem! Sploh v teh časih. Pa glede na to, da se bližamo sezoni viroz in angin si res ne želim bit bolana. 


7. Vitamin D 

Vimanim D jemljem že ful dolgo. Tale je sicer iz DM-a in je v obliki gumi bonbonov.  Vitamin D jemljem, ker sem delala krvno sliko in sem ga mela ful premalo.


8. Intimno olje

Če moreš kupit eno stvar o kateri govorim je to ta! Če imaš vnetja ti bo tole ful pomagalo! Js mam ful probleme polet z mehurjem zaradi mokrih kopalk. Letos mi ni bilo nič zaradi tega olja! Pa že kot nega je super. Tukaj sem ti ga podrobno predstavila. 


9. Spf za obraz 

Spf moremo na obrazu nosit vsak dan v letu. Če želiš kvalitetno kremo pejdi v DM po to od Garniera. Vem, da je draga ampak je vredna vsakega centa. Hitro se vpije in ne pušča sledi. 


Če pa hočeš tonirano kremo ti predlagam tole iz Dragocena.si. Uporabljam jo skos in je res super. Predlagam ti, da se izogibaš predelu oči ker tle me mal peče. Ampak drugače je pa res super! 


10. The Body Shop jogurt za telo 

Napisala sem celo objavo o The Body Shop poletni kolekciji (prebereš si jo lahko tuki). Ampak tale jogurt je top of the top. Z mano je šel na morje in tak lepo hladi! Hitro se vpije, diši, osvežilen je, navlaži kožo..Res top! 


11. FA deodorant

Ena čist random stvar. Ampak ta deodorant mi je to leto top. Imam celo gel za tuširanje iz iste linije. Vonj je ful nežen in poleten (skoraj pa ga ne čutite - meni je to všeč) in zdrži cel dan. Testiran je na teh nemogočih vročinah in je preživel. Tko, da če iščete nek deo je ta top!


12. CB krema za postopno porjavitev

Tale kremica je meni super, ko hočem naravn tan in nič too much. En hack, nanašite jo z rokavičko za tan ker bo barve ful lepša. Ampak bo z rokavičko manj intenzivna (vrjetno ker jo ona vpije). Izgleda ful naravno, postopno daje barvo, lepo se spira..res top. top, top. Všeč mi je to, ker jo sam namažem in grem spat. Nerabim čakat da grem pod tuš pa štopat kak dolgo jo mam na seb haha


13. Fake Bake 

En izdelek s kerim sem na love-hate. Veste, da sem o njem že pisala in edino kaj me moti je cena. Izdelek je super, ampak nebi še enkrat dala 35€ za njega. Če hočete porabit več denarja na fake tan vam bo top. Ampak če kupite CB boste dobili isti efekt za manj denarja. 


14. Primark gel za obraz

Moj trenutno najljubši gel za obraz. Lepo očisti kožo in jo ne izsuši. Edino bedno je, ker je črne barve in je cel umivalnik potem črn haha. 


15. Sonična krtačka

Najboljša stvar na svetu! Spremenila je mojo nego obraza čisto. Obožujem jo res! O njej sem tudi že velikokrat pisala, tko da ne bom zdej razlaga preveč. 


16. Simple kremice

Edina bedna stvar je, ker jih lahko samo na Hr v DM-u dobite. Kremice so ful lepe in lepo nahranijo kožo. Imam dnevno in nočno verzijo. Dnevna je ful bolj lahka, kar je logično. Point Simple kozmetike je, da nimajo slabih sestavin in embalaža se lahko reciklira. Koža je po kremicah res full mehka in sijoča. Meni je top! 


17. Brave BB krema 

Čeprau jo nimam celo poletje je tuki zasluženo. Pisala sem vam o njej in je ratala moja najljubša BB kremica! Tukaj vam puščam link do blog povezave. ❤



In evo to je to za danes. Kateri so vaši favoriti? 

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes