Preišči ta spletni dnevnik

Strani

FAKE TAN



*hrvatska verzija je na kraju*

ASAP TAN: you can buy it here
B.TAN: slovenijahrvatska

Iskreno nikoli nisem bila ljubiteljica fejk tena, ker je moja mami imela zelo negativno izkušnjo, prav tako so tudi njene prijateljica. 
Pred parimi mesci sem v DM-u kupla izdelke za samopotemnitev in bila sem cela flekasta. 
Pri fejk tenu je zeloo poembna "priprava" in nega telesa pred nanosom in pa tudi sam izdelek oziroma fejk ten. 

Sama sem testirala ASAP in B.TAN, hotela sem testirat še LOVING TAN ampak (kuk js vem) se ga ne da dobit v Sloveniji oziroma more se ga iz tujine naročit to mi pa nima smisla, če pa želite lahko tudi o njem pišem. 


1. NEGA PRED NANOSOM
Jaz prvo naredim piling od kave in soli, predlagam Vam da se depilirate en dan prej, da se koža malo umiri. 
Potem namažem mleko za telo in na komolce ter kolena nanesem v bolj debelem sloju. NESMETE UPORABLJAT NIČ KAJ VSEBUJE OLJE, nikoli ne uporabljajte nič z oljem ker se bo ten zelo ne enakomerno prijel in bote flekaste. 


2. NANOS 
Ko se mleko za telo lepo vpije začnite z nanosom. Moj predlog je da ko prvič uporabljate fejk ten ga pustite delovat bol kratek čas, da vidite kako se obnaša na vaši koži in če vam je sploh všeč kako izgleda. Začnite prvo z nogami, potem namažite hrbet in šele nato trebuh ,roke in dekolte (če se sami mažete po hrbtu bo velik lažje če je sprednji del telesa ne namazan in tudi lepše bo nakonc vse ispalo) Nanašajte ten v krožnih gibih in dobro vmasirajte v kožo. 


Jaz pustim ASAP tan 4 ure na telesu


B.TAN pa 1 uro 





Nato ga sperem SAMO Z VODO in BRISAČO TAPKAM po telesu. 

3. NEGA TELESA
Nasledji dan se stuširam normalno in brisačo tudi tapkam po telesu, kasneje se namažem z mlekom za telo.

Barva se bo postopoma spirala in vsaj pri meni ni bilo nobenih flek in ni oranžna.

5. ali 6. dan po nanosu naredim dober piling telesa s kavo in soljo da sperem barvo.



ASAP:
Super je to, da ni oranžen in po njem dobite res tisto "osončano" barvo. Odvisno od tega kako dolgo ga pustite na telesu takšno barvo vam bo tudi dal. Jaz sem po 4 urah mela bollaanooo barvo res. 
Zraven dobite tudi rokavičko za nanos. 

B.TAN: 
Jaz imam I want the darkest tan possible in sem ga prvič pustila 1 uro in mi je dal res top barvo, na njihovi spletni strani piše da ga lahko pustiš tudi do 4 ure, to še morem probat.
Spira se tudi zelo lepo in enakomerno.

Imam pa tudi njihov ain’t nobody got time for dat! in je odličen! Da zelo naravno barvo v 9minutah, najboljš je to ker cel postopek kratko traje, ne vem če ne bom vzela na morje ta ten. 

Meni sta obe znamki top, vendar vam B.TAN  ponuja širooookoo izbiro izdelko in si vsak lahko najde nekaj za sebe. Če še nikoli niste nanašali fejk ten ne it takoj z extra temnim. Je pa seveda čisto vaša izbira tudi glede tega kaj osebno vi preferirate.


Probala bom še cosmic candy glow gradual glow, not just your weekend loverit’s love. nuts about coconuts to make me glow in bom napisala tudi o tem objavo. 

Uporabljate fejk ten? Katere znamke so Vam najljubše? Ste imeli kdaj kakšne negativne izkušnje tako kot jaz? 






Iskreno nikad nisam bila ljubiteljica fejk tena, jer je moja mama imala jako negativno iskustvo isto tako su njezine prijateljice.
Prije par mjeseci sam u DM-u kupila proizvode za samotamnjenje i bila cijela u flekama.

Kod fejk tena je jako bitna "priprema" i njega tijela isto kao i sam fek tej odnosno proizvod koji koristite.

Ja sam testirala ASAP i B.TAN, željela sam još LOVING TAN ali (koliko ja znam) ne da se ga dobiti u Sloveniji i Hrvatskoj odnosno mora se ga naručiti izvana a to mi nema smisla ali ako želite mogu pisati i o njemu.



1: NJEGA PRED NANOSOM
Ja sam prvo napravila piling od kave i soli, predlažem Vam da se depilirate dan prije, da se koža smiri.
Kasnije sam namazala mlijeko za tijelo i na laktove i koljena sam nanijela u debljem sloju. NASMIJETE UPOTREBLJAVAT NIŠTA SA ULJEM, nikad ne upotrebljavajte ništa s ulijem jer će se ten ne ravnomjerno primiti i imati čete fleke.



2. NANOS
Kad se mlijeko za tijelo upije počnite s nanosom. Moj savjet je da kad prvi put upotrebljavate fejk ten ga pustite djelovat kraće vrijeme, da vidite kako se ponaša na vaši koži i ako vam se rezultat sviđa. Počnite prvo s nogama, kasnije namažite leđa i tek poslije trbuh, ruke i dekolte ( ako se mažete sami po leđima bit će vam lakše ako vam je prednji dio tijela ne namazan i ljepše će na kraju sve ispast). Nanašajte ten u kružnim pokretima i dobra umasirajte u kožu.

Ja ostavim ASAP 4 sata.

B.TAN 1 sat.

Onda ga ispirem SAMO SA VODOM i RUČNIKOM TAPKAM po tijelu



3. NJEGA TIJELA
Sljedeći dan se tuširam normalno i s ručnikom isto tapkam po tijelu, kasnije se namažem s mlijekom za tijelo.

Boja se postepeno ispire i kod mene nema fleka i nije žuta.

6. dan napravim dobar piling da se boja skroz ispere.
ASAP:
super je, da nisi žut i po njemu imate bas onu "osunčanu" boju. Ovisno od toga kako dugo čete ga ostaviti na tijelu takvu boju će vam dat. Ja sam ga ostavila 4 sata i imala sam bolesnu boju.


B.TAN:
Ja imam I want the darkest tan possible i prvi put sam ga ostavila 1 sat i dobila sam stvarno super boju, na njihovoj stranici piše da ga možete ostaviti i do 4 sata, to još moram testirati.

Imam i njihov aint´t nobody got time for dat! i odličan je! Daje jako prirodnu boju za samo 9 minuta.

Meni su oba proizvoda super, B.TAN  ima jakooo puno proizvoda i svako si kod njih može pronaći nešto za sebe. Ako nikad niste koristili fejk ten nemojte iste sekunde kupiti neki extra tamni. Ali naravno sve ovisi o tome što vi preferirate i što se vama više sviđa.


Probat ću još cosmic candy glow gradual glow, not just your weekend lover, it’s love. nuts about coconuts to make me glow i naravno napisat ću objavu o tome.
Upotrebljavate fejk ten? Koje marke su Vam najbolje?

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes