Preišči ta spletni dnevnik

Strani

EVERYDAY MAKEUP



Vsi si želimo vsak dan izgledati sveže in naspano. Jaz sem včasih devala vsak dan tono makeup-a na obraz, vendar se mi zdi da je lepši čim bolj naravni videz (za šolo ali pa delo 😂😉).
Ta makeup lahko naredite v dobesedno 15 minutah in zgleda zelo naravno in sveže. 🌟🌠

Svi želimo izgledati svježe i naspavano. Ja sam prije svaki dan stavljala tonu šminke na lice ali nekako mi se više sviđa prirodan izgled (za školu ili za na posao 😂😉).
Ovaj makeup možete napraviti za 15 minuta i izgleda jako prirodno svježe.

1. Jaz si zmeraj prvo nanesem L’Oréal Paris Hydra Genius serum
1. Ja uvijek prvo stavim L’Oréal Paris Hydra Genius


2. Vzamem od Revolution skincare superfruit extract , da mi dodatno navlaži kožo ob enem je pa to tudi primer
2. Stavim od Revolution skincare Superfruit extract, da mi kožu dodatno njeguje i još pored toga je i primer.

3. Z Catrice Camouflage cream korektorjem prekrijem mozoljčke in akne
3. S Catrice camouflage cream korektorom prekrijem prištiće i akne


4. Nanesem Oriflame A-Z cream, ki ima spf 30 (mnenje o tej obarvani kremi si lahko preberete tukaj)
4. Stavim Oriflame A-Z cream, koja ima spf 30. Ova tonirana krema ima super prekrivanje i jako lijepo i prirodno izgleda na licu


5. Vzamem Aura correct me tekoč korektor in ga nanesem samo pod oči, ta korektor ima zelo blago prekrivanje zato je po mojem mnenju dober za vsak dan
5. Uzmem Aura correct me tekući korektor i stavim ga samo ispod očiju. Ovaj korektor ima jako blago prekrivanje i baš zato mi je super za svaki dan.


6. Z Rimmel stay matte pudrom v kamnu vse fiksiram.
6. S Rimmel stay matte puderom u kamenu sve fiksiram.


7. Z I ❤ Revolution summer of love bronzerom dam malo barve in definicije obrazu
7. S I ❤ Revolution summer of love bronzerom dodam malo definicije licu.


8. Nanesem highlighter iz Revolution x soph palete
8. Stavim highlighter iz Revolution x soph palete.


9. Čez obrvi grem z Eveline Cosmetics 5 in 1 Eyebrow Corrector v odtenku dark.
9. Obrve pročešljam s Eveline Cosmetics 5 in 1 Eyebrow Corrector u nijansi dark


10. Na ustnice dam Max Factor lip gloss v odtenku 8 honey nude.
10. Na usne stavim Max factor lip gloss u nijansi 8 honey nude.

In to je to 😊
I to je to 😊  
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes