Preišči ta spletni dnevnik

Strani

Q&A



Na Instagramu sem vas prosila, da mi postavite vprašanja na katera bom odgovorila v tem postu. Ena vprašanja se ponavljajo, tako da bom odgovorila sam na enega. 

1. Kdaj si se začela šminkat?
Ljubezen do šminke sem podedovala od moje čudovite mamice. Sama sem se začela šminkat zelo hitro (prehitro), ko sem želela skriti akne in če se prav spomnim je to bilo v 8. razredu osnovne šole.

2. Katera beseda te najbolje opisuje?
Strong. Mislim, da sem zelo močna oseba, saj lahko marsikaj zdržim.

3. Maš kakšen hobi, ki ni vezan za kozmetiko? 
Plešem trebušni ples že zelo dolgo in rada Vedranu tečnarim 😅

4. Najljubša pijača in jed?
Obožujem italijansko kuhinjo in definitvno testenina z bilo katero omako, pijača pa definitivno coca-cola z limono.

5. Planiraš odpret salon ali studio?
Ne planiram, ker imam trenutno druge cilje ampak bi si želela enega dneva v prihodnosti imet svoj beauty studio.

6. Koga spremljaš od tujih yt in od naših yt? 
Od tujih spremljam Sophdoesnails, Jeffree Star, Stephanie Toms, Tammi Clarke, Juicyjas. Od naših pa Sofija Grijak Ilicic, Anita Šimunović, Avissa, Ivana Panek, Lux Lucis, Josephine JLo, Ivana Blažoti Mijoč in Taste Of Fashion.

7. Just to tell you that you`re gorgeus 😍
Hvala ti

8. Keri so ti all time favoriti od šminke?
ufff...ufff..bronzer od i revolution-summer of love, wet n wild hajlajter, golden rose tekoče šminke, revolution x soph-extra spice paleta in loreal true match puder. Sem že pisala o podobni temi.

9. Jaz ti sam želim povedat, da je tvoje delo on 🔥, da ne govorim o osebnosti ki jo imaš,poklon

To mi je polepšalo dan, ful mi to pomeni in iz dna srca hvala! 💓

10. Kaj priporočaš proti aknam? 
Meni ful pomaga hemptouch in malinca. Je pa res, da pri vseh drugače. Nekaterim mlečni izdelki povzročajo akne, drugim hormoni itd. Opažam pa, da vse več punc sploh ne skrbi za svoj obraz večina jih v 21. stoletju še kr spi s šminko.

11. Poznaš kakšne trike pri šminkanju? 
Seveda, kmalu vam napišem objavo o tem.

12. Kater je tvoj najljubši hajlajter? 
Uufff haha js obožujem hajlajterje ampak definitivno Wet n Wild in I revolution mermaid, unicorn in dragon heart.

13. Najboljši profesionalni vizažist?
Definitivno Ines Jarak in Nezira Mehmedović

14. Kater puder je po tvojem mnenju najboljši?
Loreal true match in max factor radiant lift so mi definitivno favoriti

15. Katere čopiče uporabljaš?
Uff velik jih imam od Essence, neke kitajske, Mac, Nyx, celo ene iz Hoferja, Jessup, RT... Ogromno jih imam lahko naredim objavo na to temo če ste za.

16. Kuk dolgo se ukvarjaš s šminkanjem?
Kakšno leto

17. Kuk dolgo si v zvezi? Čudovit par ste
V zvezi sem skoraj 3 leta, hvala 💓

18. Kuk parov petk imaš?
Hahahahahha žensko nikoli ne vprašaj za leta, kilograme in kuk petk ima 😅 hecam se, iskreno nimam pojma ampak definitivno preveč haha zadnje čase sam petke kupujem ne vem kaj mi je

19. Kakšne plane imaš za prihodnost?
En plan je definitivno se preselit iz Slovenije, o drugih bomo pa govorili ko se uresničijo, da jih ne ''ureknemo''.

20. Kateri je tvoj prvi makeup izdelek?
Max factor puder, ker sem naskrivaj jemala mamici. Sama sem si pa kupila Makeup Revolution paletko senčil.











Na Instagramu sam vas zamolila, da mi postavite pitanja na koja ću odgovoriti u ovom postu. Nekoliko pitanja se je ponavljalo, tako da ću odgovoriti samo na jedan.


1. Kad si se počela šminkati?
Ljubav prema šminkanju sam naslijedila od moje predivne mame. Sama sam sa šminkanjem počela stvarno jako brzo (prebrzo) pokušavajući da prekrijem akne i ako se dobro sjećam to je bilo u 8. razredu osnovne škole.

2. Koja te riječ najbolje opisuje?
Strong. Mislim, da sam jako jaka osoba, koja može podnijeti i izdržati puno toga.

3. Imaš li hobi koji nije vezan uz kozmetiku?
Plešem trbušni ples već jako dugo i volim Vedranu dosađivati😅

4. Najdraže jelo i piće?
Obožavam talijansku kuhinju i definitivno tjestenina sa bilo kojim umakom, a piće coca-cola s limunom.


5. Planiraš li otvoriti salon ili studio?
Ne planiram jer trenutno imam druge ciljeve ali naravno da bi voljela jednog dana imati svoj beauty salon.

6. Koga pratiš od stranih yt i od naših yt?
Od stranih pratim Sophdoesnails, Jeffree Star, Stephanie Toms, Tammi Clarke, Juicyjas. A od naših Sofija Grijak Ilicic, Anita Šimunović, Avissa, Ivana Panek, Lux Lucis, Josephine JLo, Ivana Blažoti Mijoč i Taste Of Fashion.

7. Just wanted to tell you that you`re gorgeus 😍
Hvala puno ❣

8. Koji su ti all time favoriti od šminka?
Ufff..bronzer od i ❤ revolution-summer of love, wet n wild hajlajter, golden rose tekući ruževi, revolution x soph-extra spice paleta i loreal true match puder. Imam i post na sličnu temu.

9. Ja ti samo želim reći da je tvoj rad on🔥 da ne govorim o karakteru, skidam kapu.
Ovo mi je poljepšalo dan, puno mi to znači i hvala od srca! 💓

10. Što preporučuješ protiv aknama?
Meni jako pomaže hemptouch i malinca. Nekim ljudima mliječni proizvodi izazivaju akne, drugim hormoni... Primjećujem da sve više cura spava sa šminkom i ne vodi brigu o svom licu što je jako tužno.

11. Znaš za kakve trikove kod šminkanja?
Znam i pisat ću vam o tome ubrzo.

12. Koji je tvoj najdraži hajlajter?
Ufff haha ja obožavam hajlajtere ali definitivno Wet n Wild i I ❤ revolution mermaid, unicorn i dragon heart.

13. Najbolji profesionalni vizažist?
Definitivno Ines Jarak i Nezira Mehmedović

14. Po tvom mišljenju najbolji puder?
Loreal true-match i max factor-radiant lift su mi favoriti

15. Koje četkice koristiš?
Uff puno njih imam i Essence, neke kineske, Mac, Nyx, imam čak i jedne iz Hofera, Jessup,RT...svakakve stvarno. Mogu napravit objavu na tu temu ako se slažete.

16. Koliko dugo se baviš šminkanjem? 
Oko godinu dana

17. Koliko si dugo u vezi? Predivan ste par
U vezi sam skoro 3 godine, hvala 💓

18.  Koliko imaš pari štikli?
Hahahahaha ženu nikad ne pitaj za godine, kilograme i koliko štikli ima. 😅 šalim se, iskreno ne znam ali definitivno previše haha u zadnje vrijeme samo štikle kupujem ne znam šta mi je haha

19. Kakvi su tvoji planovi za budučnost?
Jedan i največi je definitivno da se preselim iz Slovenije, a o drugima čemo kad se osvare da jih ne ureknemo

20. Koji je tvoj prvi makeup proizvod?
Max factor puder koji sam potajno uzimala od mame, a sama sam kupila Makeup Revolution paletu.


Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes