Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MOJA NEGA LAS

Hmm kje naj začnem, moji lasje so sli čez pekel dobesedno. Bila sem črna, mahagoni, blond (beri oranžna), imela sem ombre pa sem mela še sfaljene ombre (pazite k kateri frizerki hodite), bila sem rjava...


In slikca mojih las v tem trenutku 


Mislim da ni treba poudarit koliko sem si uničila in izsušila svoje lase. Naravno imam kodraste ampak zaradi likanja in vseh teh barv, so se mi te kodri "uničili" oziroma nekak čudno posedli. 

Lase si ponavadi posušim na fen, saj drugače mi ne izgledajo lepo. Občasno jih zlikam ali skodram. Najbolj lasem prijazen način za lepe kodre je pa da si zvečer spletete kitko. 

1. Šampon
Tukaj nisem izbirčna, važno mi je da jih dobro umije in da mi ne dela prhljaj. Trenutno uporabljam od Afrodite brezin šampon in mi je odličen. Lase šamponiram ponavadi 2x, saj so precej gosti in mi jih prvič ne očisti "globinsko". Ta šampon ima 1000ml kar je ogromno zato se nakup toliko bolj izplača.

2. Balzam
Zaljubljena sem v Eterika balzame, ker mi pustijo lase resnično mehke, lahko se razčešejo in ne mastijo jih. Ta balzam mi je dejansko rešil lase od vseh mojih barvanj. 



4. Maske za lase
Meni so odlične Garnier Hair Food in Loreal Extraordinary Oil Coconut.
Uporabljam pa ta balzam od Eterike kot masko namreč, popoldan si zmočim lase nanesem balzam in ga pustim čez dan gor. Laski so nenormalno lepi po njem. Nanesem si tudi kokosovo olje in ga pustim čez noč, po njem so lasje zelooo nahranjeni.  

5. Mleko za lase
Za to mleko so mnenja zelo deljena. Meni osebno je top. Gre se o Balea mleku za lase od breskve. Lasje so po njem ful mehki, lepo se razcesejo, sijoci so.... Ampak pazite, da ga me nanesete preveč. 


6. Olja za lase
Resnično obožujem Moroccanoil olje, ampak če iščete cenejšo alternativo ima Aussie odlično.

Katere izdelke Vi uporabljate? 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes