Preišči ta spletni dnevnik

Strani

THE BODY SHOP

The Body Shop idelke uporabljam že dlje časa in sem zelo zadovoljna z njimi. Lahko jih kupite preko spleta ali v fizičnih trgovinah v Ljubljani in Zagrebu.

Pred kratkim ste videli na mojem storyu, da sem uporabila njihovo masko za obraz od čajevca. Ta maska je peel off in dejansko ima ful posebno teksturo, takšna je kot nek žele. Jo pa obvezno nanesite v debelem sloju, saj jo boste tako lažje in lepše odlepile. Moj predlog je, da ko jo odprete takoj pol praha sesujete v neko posodico in jo še enkrat uporabite, ker količina ki je noter je preveč za en nanos. Ko jo dajete dol z obraza je popolnoma ne boleče kar je res top. Koža je po njej lepo mehka in mat.

The Body Shop čistilo za obraz s himalajskim ogljem pušča mojo kožo lepo glatko in ne izsuši jo. Lepo se peni in je sive barve. Ne priporočam da jo uporabljate v kombinaciji s sonično krtačko za obraz, ker je pregost in jo je teško umiti.


Vlažilna krema z vitaminom E je moja najljubša krema za obraz. Lepo navlaži kožo, prijeten vonj ima, tekstura je bolj gelasta. Jaz jo uporabljam v kombinaciji z mojimi kremami za akne, saj mi one preveč izsušijo kožo.

Za nego telesa uporabljam maslo za telo z mandljevim mlekom in medom, vonj se na koži ne zadrži zelo dolgo, ampak kožo pusti zeloo mehko in nahranjeno. Tekstura je bolj gosta in potrebuje dlje da se vpije v kožo, ampak glede na to da je maslo za telo je to normalno. Pri njih lahko najdete res veliko različnih vonjev in si vsak nekaj najde zase.

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes