Preišči ta spletni dnevnik

Strani

VICHY MINERALBLEND

Iskreno, ko govorimo o pudrih iz lekarne, sem malenkost skeptična, saj imam občutek da niso nič posebnega in da so identični tistim iz DM-a.

Ko sem si v lekarni ogledovala njihovo kozmetiko sem prosila za tester Vichy Mineralblend tekoče podlage, ker sem o njej slišala same pohvale. Moj nasvet Vam, kadar kupujete malo dražje tekoče podlage, zmeraj prosite za tester, da vidite če Vam sploh odgovarja. Jaz sem miljonkrat že kupila nekaj ter veliko plačala a je nakoncu bil izdelek katastrofa. 

Moja koža ima akne, t zona je mastna po celem obrazu, imam pa dehidrirano kožo.

Nisem pričakovala prekrivanje od Mineralblend-a in mislila sem da mi bo z obraza "zdrsel", saj je bolj na "svetleči" strani.


Prekril mi je čisto vse, na obrazu se pa čuti kot krema saj sploh ni težak. Jaz sem ga nanašala s čopičem in nato utapkala z gobico, saj se drugače preveč izdelka vpije v njo.
Pod njem sem uporabila samo kremo in je izgledal kot photoshop vživo 😍 (na sliki nimam noben filter čez ali glajenje obraza)

bdw slikala sem se na hitro v garaži, ne me obsojat haha.
Zdržal mi je cel dan brez problema. Na koncu dneva se mi je svetil minimalno ampak to ni izgledalo kot tisti nadležen masten sijaj, ampak tist "healthy glow".

Nisem prepričana, kako bi odgovarjal osebam z ekstremno mastno kožo.
Zdi se mi, da tudi na mojo kožo zelo lepo deluje saj mi ni nadražil akne ali mašil pore.

Ta izdelek ima definitivno moj JA in imate zeleno luč da ga kupite. Jaz sem ga v lekarni plačala okoli 20€.

Kakšna so Vaša mnenja o Vichy kozmetiki? Uporabljate njihove tekoče podlage? 


Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes