Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MOJA JUTRANJA RUTINA NEGE OBRAZA

Sama osebno spreminjam izdelke za nego obraza, saj kot se menjajo letni časi, tako se spreminja tudi moja koža in če sem popolnoma iskrena rada testiram nove izdelke.
Moj tip kože je mešan. Imam hormonske akne (pomeni da jih nobena krema ne pozdravi ampak začasno ublaži), pore, na t- zoni mastno kožo in dehidrirano, okoli aken pa velikokrat suho.

Danes Vam bom predstavila kaj uporabljam za nego obraza zjutraj.
Ponavadi sem zelo zaspana in zamujam na avtobus, tako da mojo rutino izvedem kar se da hitro.

Moja nega obraza zvečer je pa zelo temeljita in uporabljam ogromno izdelkov.

Prva stvar, ki jo zjutraj naredim je da obraz umijem z The Body Shop čistilo za obraz s himalajskim ogljem . Z njim sem resnično zelo zadovoljna, saj mojo kožo pusti zelo gladko in ne izsuši mi jo. Zelo lepo se "peni" in je sive barve.  Lepo mi očisti vse kreme in olja, ki sem zvečer nanesla, koža je pa po njem mat, ampak ima tisti zdravi videz.



Nato nanesem Afroditin Young & Pure tonik za obraz.


Kremo za okoli oči imam od Balee iz Urea linije. Pri kremi za okoli oči nisem zbirčna, edino pomembno mi je, da me ne peče in tale super navlaži to področje in tudi korektor ful lepo sede preko.

Uporabljam tudi Balea serum z vitaminom C, ki zelo lepo sede na kožo in tudi podloga za makeup je top.

Nato nanesem The Body Shop kremo z vitaminom E in ta krema je definitivno izum stoletja! Ima bolj gelasto teksturo, hitro se vpije v kožo, kožo matira ampak ji da tudi tisti healthy glow. Ta kremica (vsaj pri meni) nima nobenega vpliva na akne.



Katere izdelke Vi uporabljate? Imate katere kot jaz? 😃
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes