Preišči ta spletni dnevnik

Strani

NEGA TELESA

V današnji objavi Vam bom predstavila mojo nego kože v bolj mrzlih dneh (čeprav so temperature zelo visoke, ampak okej).

Sama z geli za tuširanje nisem imela nikoli probleme, kupim tistega ki mi diši dobro in to je vsa filozofija. 

Jeseni in pozimi rada delam bolj pogoste pilinge telesa. Ko sem Vam pisala objavo o fake tan-u sem povedla, da si doma sama naredim piling od kave in soli. Ta piling mi je super za pod fake tan, ampak pozimi mi je pregrob. Imam piling od znamke Nacomi  in je super, prav dovolj grob je, sicer sem slišala da se punce pritožujejo na njihov piling od kave da je zelo grob, to bom še testirala in Vam sporočim.
Odlična mi je tudi rokavica za piling iz DM-a, stane okoli 2€.




Za nego po tuširanju nanesem prvo olje za telo iz DM-a, ki je resnično odlično saj se vpije v sekundi koža je pa resnično mehka po njem.



Nato nanesem The Body Shop maslo za telo z mandljevim mlekom in medom, vonj se na koži ne zadrži zelo dolgo, ampak kožo pusti zeloo mehko in nahranjeno.
Tiste, ki nimate zelo suho kožo pa obvezno probite Baleine losjone za telo in Vandini ima odlične. Lahke teksture so, hitro se vpijejo in pustijo kožo zelo mehko.



Zgori je The Body Shop maslo za telo, spodi pa Vandini losjon za telo 


Pa še neki zelo pomembnega in to večina ljudi zanemarja, nega ustnic, rok in stopal. Obvezno mažite ustnice pozimi, jaz uporabljam navadno Labello, za nego rok imam pa 100 krem in uporabim tisto ki mi pride prej pod roke, fajn mi je od Balee več namenska krema edin pakiranje mi je nepraktično. 
Za stopala uporabljam kremo iz Lidla, ki je sicer bila v limitirani kolekciji ampak tudi Balea ima super izdelke za nego stopal. 







Katere izdelke pa Vi uporabljate? 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes