Preišči ta spletni dnevnik

Strani

WISH LIST

Videvam, da velik blogerk piše svojo wish listo in to se mi dejansko zdi ful fajn. Saj tudi Vi vidite o čem boste v bližji prihodnosti bral in tudi nekak fajn se mi zdi, ker potem se bolj osredotočim, da kupim stvari, ki si jih dejansko želim (in rabim) kot pa na bedarije.


1. IKOO PILING ZA LASIŠČE
neko moje razmišljanje je, da če delamo piling telesa in obraza zakaj potem ne delamo tudi piling lasišča? V trgovinici Dragocena.si sta se pojavila 2 Ikoo pilinga za lasišče in dejansko komaj čakam, da jih sprobam.

2. IKOO KRTAČA
če že govorimo o laseh dejmo tudi nadaljevat. V objavi s predlogi za božična darila sem Vam predlagala za darilo Ikoo krtačo, ker je res ful kvalitetna. Moja je že stara in zelo rabljena in nujno potrebujem novo. In te krtače so nerealno lepe.

3. IKOO MASKA ZA LASE
Dejansko dajem ogromno na nego las, saj sem si jih pošteno uničila. Ful zaupam Ikoo znamki in sem se odločila kupit njihovo Detox & Balance masko, ki je namenjena za barvane lase, sušene na fen, likane in kodrane. Moji so pa vse od naštetega.

4. PALETA SENČIL
Ker imam ogromno palet doma sem se tuki pošteno "bremzala" in se odločila za samo eno in to je I Heart Revolution Turkish Delight Chocolate paleta.

5. PIBU MASKE
Ful imam rada Pibu maske za obraz in ja strinjam se, da so investicija ker niso najbolj pocen. Ampak ohhh kuk so dejansko ene najboljših.

7. HAIR CARE PANDA 
Veste, da jemlem Medyko bombončke za lase, no porabla sem jih vse. In nebi jaz bila jaz če neb šla testirat še druge. Najverjetneje si bom naročila, kar te na Dragocena.si .

Kateri izdelki so na Vaši wish listi? 🥰


Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes