Preišči ta spletni dnevnik

Strani

BRISAČKA, KI ČISTI MAKEUP?! - DM EDITION

Mislim, da je vsaka od Vas vsaj enkrat na internetu zasledila brisačko za obraz, ki obljublja da čisti makeup. Vsaka, ki sem jo videla je bila ekstremno draga (za eno brisačko).

Svojo sem kupila v DM-u i najprej sem jo uporabljala za obraz kot navadno brisačko, ker je zelooo zeloo mehka. Iskreno nisem verjela v to čudežno brisačko, ker mi je nekak nemogoče, da bi lahko odstranila ves makeup samo z vodo.

No končno sem se "upogumila" in jo stestirala. Imela sem ful face ličil in se mi je zdelo da je to pravi test ali deluje.

Brisačko preprosto zmočiš s toplo vodo in začneš odstranjevat ličila. 
Jaz sem začela na obrazu in nato sla na oči, ko imam bolj heavy makeup , prvo položilm brisačko na oko, počakam par sekund in potegnila na gor.

 Lepo je odstranilo ličila, maskare mi je še mičken ostalo pod očmi, ampak to ni nek big deal.

Po obrazu sem šla z njo 2x, v drugo dejansko skor več ni bilo pudera! Tu pa tam se je poznala kakšna sled.

to so ostanki tekoče podlage

Ker je dosti velika in obojestranska je za več uporab. Jaz jo perem v pralnem stroju in nimam nobene probleme (imam jo doma že skor 2 mesca).

Da nebi slučajno mislile, da je dovolj samo odstranit ličila z njo! OBVEZNO morate umit obraz z gelom za obraz itd.

Brisaška stane kakšna 2-3€ in se dejansko jo splača kupit.

Ste jo že probale? Ste zadovoljne?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes