Preišči ta spletni dnevnik

Strani

EN MEDVEDEK NA DAN....

Včasih sem imela zelo dolge in zdrave lase. Uničila sem jih z barvo in uspeli so se mi "rešit" z Eterika balzamom. Moji lasje že sami po sebi zelo hitro rastejo, a če jih lahko še kako spodbudim k hitrejši rasti in da so še lepši vsekakor jih bom.

Pred (skoraj) 2 mescema sem začela jemat okusne Medyko medvedke za nohte,lase in kožo. Okus imajo rahlo kiselkast in po goznih sadežih. Primerni so tudi za vegane, so pa tudi brez laktoze, glutena, želatine, sladkorja in GSO-ja.
Prijateljice so me spraševala kaj uporabljam za rast last, ker so ugotovile da so mi dejansko noro zrasli in za to so tudi zaslužni tele medvetki. Prve spremembe sem opazila, ko sem imela ogromno baby laskou in tudi lasje so mi bolj močni. Je pa res, da tudi več ne nosim velik čopov, kitk.. Ker mi to nenormalno lomi lase. 

Sama sem nekaj časa nosila gelirane nohte in ko sem jih dala dol so bili moji zelo lomljivi. Zelo sem bila radovedna ali te medvedki dejansko delujejo in če mi bojo pomagali zato se nisem odlocila ponovno it na nohte, da bi jih lahko dejansko stestirali. In odgovor je ja! Dejansko mi nohti hitreje rastejo, trši so in lepši.  Sama jih sicer cisto krajsam, ker mi je najlepse ko so naravni nohti kratki, ampak se pa že v njihovem izgledu vidi ogromna razlika. Sicer sem bom spet vrnila na gel, ker se mi iskreno neda obadat z lakom haha.

Definitivno bom nadaljevala z jemanjem in Vam jih vsekakor priporočam. 😊
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes