Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MNENJA O NOVIH IZDELKIH

Priznam, da nisem velik zapravljala na kozmetiko že zelo dolgo, vendar imam nekaj izdelkov ki so novi in nekaj njih o katerih še nisem pisala na blogu v moji kolekciji so pa že ekstremno dolgo. 🥰


Pred kratkim sem v Zg v Pink Panda trgovini kupila Revolution Calming fixing spray od konoplje. Vonj ima čudovit in zelo lepo pršilo, ki sprej enakomerno razprši. Meni osebno nič ne podaljša obstojnost ličil jih pa lepo stopi in da nek glow koži. Lahko ga kupite na ličila.si. Finiš je podoben Mac fix +-u.

V DM-u sem kupila Trend it up tekoče senčke. Pigmentacija je bolj slaba, vsekakor morete čez njih nanest shimmer senčko. So pa lepa podlaga za njo, ker se ful lepš prime za njo in ker ima ta tekoča senčka šljokice pride vse bolj do izraza. Imam odtenek 010 in 020. Res škoda, da niso bolj pigmentirane saj je ta 020 čudovita, mislim da stanejo okoli 4€.



Za moj rojstni dan sem se počastila z Urban Decay tekočo podlago. Izbrala sem si All nighter in OMG. Dejansko mi je jasno zakaj je 40€. Prekrije vse, Loreal itd se lahko skrije pred njo. Na obrazu je mal težja in je za neke posebne priložnosti definitivno ni za vsak dan. Ne poudari pore, končnica je mat in stoji na mestu cel dan. Če želite investirat v neko tekočo podlago in imate akne in bolj mastno kožo Vam ga resnično priporočam. Ampak POZOR! ko ga dajete dol z obraza si resnično vzamite čas za to in uporabljajte sonično krtačko ali pa katero koli drugo, ker je tuk obstojen da ga samo z micelano, gelom in roko ne boste spravle dol. Vizualno ja, ampak v porah bo pa on še kr in pol bo prišlo do neželjenih mozolov itd.


Naročila sem si od Revolution pro powder foundation. Odličen je za no makeup-makeup. Ima velvet mat končnico in ima slabo-srednjo prekrivno moč. Če greste zvečer ven je odličen za setiranje in polno prekrivanje, ampak bodite previdne ker hitro lahk izgleda cakey. Lahko si kupite temnejši odtenek in ga uporabljate kot bronzer.


Od Dragocena.si sem prijela serum za rast trepalnic (sred decembra). In uporabljam ga od takrat in dejansko je vidna razlika. Na sliki lahko vidite kuk so mi trepalnice zrasle. Nanesem ga vsak večer, aplikator ima kot eyeliner.  Izgleda, kot da imam lash lift.  Najboljši rezultati so vidni itak z maskaro.

prej
potem

V DM-u sem našla piling za ustnice v obliku labele. Piling je od kokosa in je limited edition. Zelo je grob in dejansko je za pred nanosom ličil top. Jaz ga uporabljam Vsak večer v kombinaciji z zobno ščetko (nič bat imam posebno za to 😉) saj tako imam najboljši efekt. Nato nanesem veliko labele in ustnice so mi top.

Vsi vemo kuk obožujem hajlajterje. Kupila sem si Revolution hajlajter v prahu. To je najbolj blinding hajlajter! Je pa res, da ima majhen gliter in je bolj za noč, čeprav mene to ne ustavi od nošnje podnevi 😂  Isti dan sem kupila še Reloaded hajlajter, ker eden je kot nobeden. Ta je že bolj primeren za vsak dan, čeprav je tudi zelo močen. V njem se definitivno vidi več šljokic kot recimo v Soph x paleti.



Ker valda nimam dost palet sem jih mogla še dokupit. Polet sem naredila naročilo na ličila.si, ampak na blogu sem mislim, da samo dve omenila. Naročila sem Creative Vol.1 in iskreno ni mi neki. Mislim ni slaba, ampak me je bolj privleklo pakiranje kot pa sama paleta. Zdi se mi, da je tudi manj pigmentirana kot vse ostale. 

Zraven sem naročila še Ultimate Goddess Face And Shadow Palette in svetlejši bronzer je top! Ampak pazite, kako ga nanašate ker lahko zelo hitro dobite packo na obrazu. Senčila so bolj tko, tko. Niso najslabša, niso pa tudi najboljša, Goddess on the go ima boljše senčke. 

Mogla sem seveda kupit tudi  Ocean’s Treasure paletko, ker je pakiranje čudovito. Senčke so dobro pigmentirane, edin minus je ker zelo teško pridete do njih z čopičem, ker so premajhne. 


Ko sem se sprehajala po DM-u sem ugotovila, da imajo Missha BB kremo, par kremic in maske za obraz. Uzela sm BB kremo v odtenku 25 in 21. Prav tako sem si tudi kupila njihovo masko za obraz. BB kreme imajo popolno prekrivanje in so zelo dolgo obstojne. Zelo lepo izgledajo na obrazu in ne povdarijo teksturo, pore. Jaz jih nanašam s čopičem.
Ko probate Missha in Pibu maske za obraz občutite razliko med dražjimi in cenejšimi (recimo Balea) sheet maskami. Ne me narobe razumet še kr obožujem Balea maske in jih uporabljam, ampak čuti se razlika v tem kuk boljši serum je v Pibu in Missha maskah. Veliko bolj so vlažilne in serumi so bolj bogate teksture.

Catrice je izdal novo kolekcijo in sem si kupila primer. Zelo hitro se vpije v kožo, pusti mal lepljivo sled da se puder lepše prime.

Tukaj bom zaključila to objavo, ker je izredno dolga in če bom še naprej naštevala ne bomo hitro konc haha. O drugih izdelkih pa več drugič. 🤗
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes