Preišči ta spletni dnevnik

Strani

DARILA ZA VALENTINOVO - ZANJ

Ko sem Vam pisala ideje za božič, sem pisala kaj kupiti punci. Realno ideje od takrat, se niso kaj prevec spremenile, tako da jih lahko uporabite tudi kot darila za valentinovo.
Tokrat bom pa pomagala puncam. Potrudila sem se, da to niso neka draga darila in da so v večini bolj "majha" saj se mi zdi, da ni treba zapravljat celo bogatsvo.
Večino daril pa lahko prilagodite svoji denarnici. Veliko spletnih trgovin in fizičnih imajo sedaj tudi popuste, tako da imate res nešteto različnih ponudb. V tej objavi se bo Vedran velikokrat pojavil, saj izhajam iz tega kaj njemu kupit in čega vem, da je on vesel haha.

No pa gremo na objavo.



Sama imam zmeraj probleme kaj kupit Vedranu in on mi logično nikoli noče dat kak namig kaj hoče. Zmeraj se potrudim, da mu kej lepega napišem zraven darila, ker se mi zdi da je to ful lepa gesta.

Velikokrat sem mu kupila tudi parfum. Njegovi najljubši so Versace Eros, Versus in Antonio Banderas-the secret.
Dobra stran prfumov je ta, da si lahko čisto svojim zmožnostim prilagodite. Imate super prfume, ki so res zelo dobri in niso dragi. La rive je ena takšna znamka prfumov, ki ima odlično kvaliteto (dobiš jo v DM-u).

To leto je Vedran dobil kožno jakno, saj sem ena tistih oseb, kera ne more zdržat in dat darilo na tist datum. Če pa zdržim pa pomeni, da mu že prej povem kaj sem kupila (grozna sm vem haha).
Odlična darila so kak kos oblačil, ker so dejansko neki kaj nosimo vsak dan.

Naše boljše polovice so v večini zaljubljene v svoj avto. Lahko mu kupite nek dodatek za avto (in ga počas spremenite v svoj avto 😂). Recimo kako dišavo. Ful dobre dišave ima Mr&Mrs in res noro dišijo.

V drogerijah imate polnoo setov kozmetičnih torbic, ki vsebujejo šampone, deodorante itd. To je lahko tudi odlično darilo. Sploh kak Axe.

Če ima Vaš dragi brado mu lahko kupite olje za nego brade ali pa tudi vosek za lase bi bil odlično darilo.

Lahko mu podarite tudi nakit. Kakšna zapestnica, ogrlica je odlično darilo. Vedran skos nosi ogromno nakita. Njemu so najbolj všeč prstani, največ nakita nosi iz te trgovine. 

Če je Vaš dragi ljubitelj kave, mu kupite Ily kavo 100% Arabica (ker njo vsi hvalijo in tut moj gospod jo obožuje) in kakšno lepo šalčko.

Pri Butters imajo valentinov paket Zanj in Zanjo in vsebuje mešano maslo za punce in karitejevo za moške. Pa pridejo v ful kjut embalaži.

Nesmemo pozabit mojo ljubo Equa flaško. Moj Vedran ima črno (klik). Lahko jo tudi personalizirate.
No to so moje ideje za darila. Večinoma so čist basic, ker se mi res zdi da ni potrebe za pretiravanjem in nerabite porabit ogromno količino denarja. Pokažite ljubeči osebi, da jo imate radi ne samo na valentinovo, ampak vsak dan.

Če Vaš fant igra kakšne igrice mu lahko to kupite, ali pa kakšno miško za računalnik itd.


Ker sem radovedna me zanima kako boste preživele valentinovo? Home date, kakšna večerja..?
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes