Preišči ta spletni dnevnik

Strani

COCOA BROWN

No če bi me kdo pred 1 letom vprašal za fake tan bi mu odgovorila "ka je s tabo narobe, flekast boš". In ja moj prvi podvig s fake tanom (eno leto nazaj) se je tudi tako končal.


Mojo ljubezen do fejk tenov že vsi zelo dobro poznate. Na trgovinico Dragocena.si je prišla znamka Cocoa Brown. In edino logično je, da jo tudi jaz testiram ane?

No jaz imam peno, kremo za postopno barvo, rokavičko za nanos in pa piling za priparavo telesa od znamke Soraya.

Kot sem že 100x povedala priprava telesa je najbolj pomembna. Če ne naredite dober piling boste flekaste. Meni je ta  všeč, ker je dovolj grob in ker je brez olja. Po njem je koža res tako mehka lepo.

Moja pena je svetla (ta je originalna) in jaz jo postim na koži eno uro. In to je moja nova najljubša pena. Ne smrdi niti malo, ni lepljiva namažeš počakaš recimo 5 min in se lahk oblečeš (jaz se v ohlapno majico, nič oprijetega). Pa še neki, jaz preden jo nanesem sploh ne namažem s kremo komolce, kolena, roke in se res nikjer ne prime temno al pa karkol. Povsod izgleda identično.
Barva je pa res taka kot da bi se sončila. Ni ful temna in "napadalna", izgleda ful naravno, niti malo ni oranžna in to je men še posebi všeč.
Pa še neki niti malo ne izsuši kože. Ko jo sperete ni tistega občutka zategovanja kože. Nanašam jo z rokavico za nanos, ki res lepo razporedi barvo in jo ne vpije.

tukaj se vidi kak izgleda na sončku

tuki lahko vidite razliko med obrazom in telesom

Kremo za postopno barvo jaz uporabljam 3 dni zapored. In da res lepo barvo, najbolj mi je všeč to ker ni flekasta. Jaz sem imela od Balee kremo za postopno porjavitev in se je ne glede na to kak piling sem naredila zmeri prijela flekastno. No ta se ne, prime se lepo enakomerno in tudi spira se zelo lepo. Pa ima barvno vodilo in vidite kje ste jo nanesle. Vpije se takoj in kožo pusti takooo mehko. Jaz sem spala v beli majci da stestiram če se mogoč kej prenaša in se ne. Ne pušča fleke nikjer. Nanesem jo normalno z roko in potem si jih operem in to je to. Jaz sem jo nanesla tudi na obraz (lahko vidite na sliki) in mi ni naredila reakcijo.

Prvi dan
tretji

Pa še en predlog. Jaz imam pametno uro in jo imam na roki 24/7 in jo imam na čisto testno. Ne delite to, sploh če ima tako kot moja na pasku napis (slika), ker vam bo zdrgnilo barvo dol. Pa js sem nardila napako, da sem takoj ko se je fake tan vpil v kožo dala uro gor. Ne delite to.

Tuki pri "galaxy watch" morem umit barvo dol.

Ste že probali kej od CB znamke? 

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes