Preišči ta spletni dnevnik

Strani

PILING ZA LASE? JA PROSIM

No v bistvu dokler ni na Dragocena.si prišel Ikoo piling za lasišče sploh nisem vedela, da obstaja.
Mi je pa nekak logično da bi ga vsi rabli delat glede na to, da če delamo piling telesa in obraza zakaj nebi tudi lasišča? Sploh glede na to, da imamo prhljaj itd.

Ikoo ima dva pilinga. Eden je za globinsko čiščenje eden pa za volumen.


Jaz sem cel teden nosila visok čop in me je tako bolela glava od tega. Odločila sem se prvo za Cleansing srub, ki je od soli in hibiskusa.

Prvo sem lase našamponirala in sprala. Nato sem nanesla piling, prvič sem ga uporabljala in sem ga nanesla mičken preveč ampak nema veze sem sprala to. Uglaunem nerabite veliko izdelka res, ker se lepo speni. (čisto, čisto malo ga vzemite ker se res lepo speni)


Jaz ga nanesem na roko malo zmočim in dobro vmasiram v lasišče. Kok to paše in men se zdi da malo hladi. Res je ful fajn.

Že ko to spereš čutiš veliko razliko! Lasje so tako nenormalno lahki, lasišče kot da zadiha res sploh vam nemorem opisat kuk fajn je!


No jaz pri vsakem pranju las nanesem masko. Trenutno imam doma Ziaja masko za lase, katera je res odlična in jo obožujem. Pustim jo gor 5 min in jo razčešem z Ikoo glavnikom za lase, ki je ROSE GOLD barve. Ima dve strani. (ena je za tupiranje ena pa za česanje)



Včeraj sem nanesla piling za volumen ta je od sladkorja in gline. Lase zanalašč nisem sušila na fen. In dejansko da lep volumen. Pa še neki, jaz imam valovite lase in če jih pustim, da se posušijo na zraku morem obvezno nanest tist sprej od soli. Danes nisem nanesla nič in so neverjetno lepi.


in evo laski danes...

Vaše mnenje o pilingu za lase? Meni je žal, da ga nisem odkrila prej!



Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes