Preišči ta spletni dnevnik

Strani

LIKALNIK ZA LASE NA PARO - SE SPLAČA?

Za likalnik na paro sem slišala že pred leti, ampak je bil okoli 400€ in to se meni zdi absolutno preveč tako da so moje želje padle v vodo.

Sama imam nek likalnik od mamice, ki je star že 100 let in ne lika tko kot bi rabu, porabim eno uro da mi lasje zgledajo dokaj normalno. In enkrat sem ga pustila vklopljenega predolgo, ker sem pozabila na njega in mi je malo "zgorela" plošča za likanje, tko da fajn ne. 

Na trgovinico Dragocena.si je prišel parni likalnik za lase, ki je tudi cenovno ugoden. 

Pride v črni barvi in je res ful lep. Pred prvo uporabo sem bila res ful skeptična če bom jaz to sploh znala, ampak res ni težko. Uporabljat morate obvezno destilirano vodo zaradi kamna in vlijete jo v to "posodico" za vodo, počakate da se likalnik segreje in to je to.  Zraven dobite takšno kapalko, in gre vse skup velik lažje. 

Jaz sem antitalent glede las in jih ne likam po nekih standardih in pravilih. No svoje lase sem do čisto ravnega zlikala v samo 5 min! Zelo so mehki in sijoči in ne izgledajo, kot rezanci tko kot so z mojo staro "peglo". 


Res so ful lepi! Po mojem se splača vložit denar in jo kupit!

Zraven dobite kot nek mali "glavniček", ki ga vstavite not v likalnik (slika) in so lasi še lepši in bolj ravni! 
Če jo primerjamo vizualno z mojo staro, je ta velik večja in malenkost težja  in tudi ploščice za likanje so večje.

Na začetku sem se malo lovila s tem delom, ko se not vliva voda in sem ga težko odprla. Sedaj, ko sem že navajena gre brez problema.

Vsekakor vam priporočam nakup, če rabite ali želite nov likalnik za lase. 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes