Preišči ta spletni dnevnik

Strani

BUTTERS MASLA - KARITE ALI CUPAUCU

Odkar sem prvič probala Butters sem rahlo zasvojena. Vonj je takšen, da bi jih najraj pojedla, koža je pa mehka in nahranjena.

Dobila sem par sporočil, katerega izbrati oz kateri je boljši (karite ali cupaucu). No meni sta oba top ampak mi je cupaucu malenkost bolj pri srcu, boš sedaj tudi izvedela zakaj.


Danes Vam bom predstavila oba in vi po tem presodite, kateri je vam bolj všeč. 


Karite maslo je po teksturi bolj trdo in se težje razmaže. Jaz najprej nanesem olje za telo in nato njega, da se lepše raztopi. Če nimate olja nič hudega, enostavno na še mokro kožo razmažite maslo. (Olje uporabljam od Balee, dobiš ga v DM-u)


Z njem imam love - hate razmerje. Na koži je masten in zelo dolgo rabi, da se vpije. Jaz to ne maram ker sem cela lepljiva in nemorem normalno sedet-ležat. Ampak kožo res tako lepo nahrani in je takoo mehka, pa diši BOŽANSKO.   Recimo sedaj, ko uporabljamo veliko razkužil je top če si z njem namažete roke. 


Za razliko od karite masla ima cupaucu zelo lahko. Razmaže se v sekundi in se vpije takoj. 
Meni najljubši vonj je od mandarine, diši identično kot temna čokolada s pomarančno! 

zgoraj je karite, spodaj pa cupuacu, ki se stopi takoj in ga skoraj pa ne vidite. 

Porabila sem karite maslo od maline in vanilije. Ko sem ga naročila sem bila skoraj 100%, da mi bo vonj grozen in da ga nebom marala. Sedaj sem pa obsedena, diši božansko. Kot nek sladoled ali pa neka čokolada. 

Trenutno imam v uporabi cupuacu maslo, ki meni diši na neko čokolado, ne vem definirat čisto vonj. Res se vpije takoj v kožo in je tako lepo mehka.


Njega namažem na noge vsak večer, po britju me nič ne peče in res lepo nahrani kožo. Tudi za pete in stopala je top. (cupaucu in karite)

Pa odkar se mažem s temi masli se mi zdi, da so mi strije manj vidne. Sama sicer nisem nikoli mela komplekse glede strij ali pa da bi jih želela skriti, ker me ne motijo (in punce strije in celulit ni nič takega, popolnoma naravno je!), ampak res se mi zdi, da so manj vidne. 

Sama nimam občutljivo kožo in ne vem, kako je z alergijskimi reakcijami (ker so me punce tudi to spraševale). To je najboljše da pišete direkt njim saj vam bodo z veseljem pomagali in svetovali. 

Vsekakor želim probati še njihove izdelke za lase in za sončanje. Hkrati pa naredit zalogo cupuacu masla, ste jih že probale? Kateri vonj je vam najljubši?

Po objavi sodeč, kater je vam bolj všeč? 


Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes