Preišči ta spletni dnevnik

Strani

CBD PRŠILO

O Hemptouch izdelkih sem vam govorila že ogromno. Zmeri sem pisala o negi obraza z njihovimi izdelki.

No na začetku karantene sem si naročila njihovo CBD pršilo.
Vzela sem pršilo z okusom pomaranče. Prvo sem hotela vzeti kapljice, ampak to pri meni ne pride v poštev ker je baje ful močen okus. (iščem vam pršilo, da vam linkam ampak ga ne najdem sedaj imajo neka nove - klikni tukaj)

Na začetku se mi zdi pomembno, da pojasnim da to ni droga in je brez THC-ja. Ne boste ratali odvisni od tega nič bat.

Kuk ga jemat in kdaj?

Vsak nej ga jemlje po svoji potrebi oz rabite poiskat svojo "dozo" (grozn izraz i know). Jaz ga vzamem zjutri in zvečer. Okus ima neutralen po pomaranči, na koncu je mičken tako grenko ampak ni neka kriza. Jemljete ga tako, da ga špricnete pod jezik. Nič težkega.

Kakšen je pa učinek?

Jaz imam dost problemov z napadi anksioznosti (tišči me v prsih, težko diham, vrtet se mi začne itd) in dejansko so malo bolj redki, niso popolnoma izginili in sedaj ko imam maturo pred vrati so itak pogosti ampak je mal lažje.

Če ga vzamem zvečer spim, kot hrček hahah, res. Prespim celo noč v kosu brez problema. In res ful globoko spim (to vidim po pametni uri, ker mi meri spanec) plus to, da mene lahko zbudi najmanjši zvok. Recimo vibracija telefona me takoj zbudi, ko vzamem pršilo spim kot ubita. Ni šans, da se zbudim.

Vam priporočam nakup? Vsekakor! Priporočam jih res vsem!

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes