Preišči ta spletni dnevnik

Strani

KAKO SE PRAVILNO ZAŠČITITI PRED SONCEM

Pred nami so vse bolj in bolj topli in sončni dnevi. Sama zelo rada poležavam na sončku in "lovim barvo", ampak z pravilno zaščito.



*nisem kozmetičarka in na tem področju nisem izobražena. Informacije, ki jih imam so raziskava na guglu in kako delam jaz. To so samo moji nasveti in ne strokovno znanje* 

Sonce je lahko naš najboljši prijatelj ali pa največji sovražnik. Sama lahko zelo hitro "zgorim" na soncu, sploh z uporabo marmalade za hitrejšo barvo.

Dejmo prvo govorit o prednostih sonca. Sonce ima veliko benefitov za naše telo kot so: 


- Vitamin D 


- Bori se z depresijo (sonce spodbuja naše možgane, da začnejo proizvajat serotin in edrofin, ki vpivata na dobro razpoloženje. Zato strokovnjaki trdijo, da pomaga pri depresiji. Seveda pri depresiji samo sonce ne bo dovolj to upam, da smo si na jasnem.) 


Kaj pa negativne lastnosti?  No tukaj jih je pa malo več. 


- staranje kože

- opekline 
- rak 
- alergije na sonce

Dam se stavit, da je vsak od vas vsaj enkrat bil rdeč od sonca oz je na soncu "zgorel". To je zaradi pretiranega sončanja in/ali pa neprimerne zaščite. 


Dejmo še malo se pomenit o sončnih žarkih. Poznamo UVA in UVB sončne žarke. 


UVA: prodira globlje v plast kože. Spodbujajo hitro porjavitev, dolgoročno pa lahko povzročijo prezgodnje staranje kože. Ta postane suha, usnjata, neprožna in nagubana, pogosto so opazne tudi nepravilne pigmentacije. UVA-žarki so lahko tudi vzrok za pojav različnih oblik kožnega raka


UVB: prodirajo v našo povrhnjico, kjer spodbujajo nastajanje melanina in sintezo vitamina D. Prevelika izpostavljenost UVB-žarkom povzroča sončne opekline in določene oblike kožnega raka.



No sedaj pa gremo lahko na pravilno zaščito pred soncem in sončanje. 

1. SPF ZA OBRAZ 

Ne glede na to ali je zime, pomlad, jesen, poletje SPF na obrazu je NUJEN!! Sploh če uporabljate kisline na obrazu. Če hodite pozimi na planino in nimate spf je ful slabo za vašo kožo. Sonce se od snega odbija v vaš obraz in je isto kot da ste spomladi na sončku. Jaz imam dve kremice za obraz. Ena je od Afrodite spf 25, drugo sem pa kupila na dragocena.si in je obarvana spf 50+ (odtenek je za svetlopolte). V DM-u sem kupila kremico za občutljivo kožo, ki ima spf 50, za dneve ko sem temna in mi ta iz dragocene ne odgovarja. Tekstura kremice je zelo lahk in dokler je koža popolnoma ne vpije (par sekund) ima tist bel film na koži. Ampak je res top, boljša od Afrodite.



2. SPF ZA TELO

Probala sem že malo morje krem za zaščito pred soncem. Nikoli nisem verna samo eni, skos kopujem druge itd. Trenutno uporabljam več stvari, odvisno od dneva in namena. Imam Soraya kremico s spf-om 50, njo uporabljam kadar se res intenzivno sončim oz sem na soncu. Mažem jo v debelem sloju na ramena, dekolte in roke.

Sprej za telo ima spf 15, njega imam za dneve ko grem na sprehod in me sonce ne bo kej velikoo videlo. Koža se po njem ful lepo sveti in diši kot Malibu rum. Jaz si ga, ko se sončim rada namažem na noge.

Krema s spf-om 30 od afrodite je top, ker se lahko nanese na mokro in suho kožo. Jaz sem jo lani na morju nanašala, takoj ko sem z vode vn pršla. 

Za tatuje imam kremo od Tattoo Care, ki ima spf 35+. Njo nanašam samo na tatujčke (ko se špricam/mažem z manjšo zaščito, ker če imam spf 50 mi 35 ne pomeni nič) 

3. MARMELADE

Dejmo malo govorit tudi o "lovljenju" barve. Sama se skos mažem z marmeladami itd. Pred marmelado dam obvezno spf, da se zaščitim pravilno. In z marmelado sem na soncu največ 20min (že to je preveč) 
Imam več marmelad doma.  Tuki sem vam primerjala TanGo in Afroditino marmelado. 
Sicer marmelada nej ne bi bila neki top zadeva ne, ampak pomojem malo ne sme preveč škodit. 



4. NEGA PO SONČANJU
Ker smo že danes slišale, da sonce kožo izsuši je zelo pomembno jo dobro nahraniti. Vsako leto uporabljam druge stvari. Recimo lani sem imela od Balee losijon in od Afrodite jogurt. Letos se pa mažem s The Body Shop jogurtom za telo, ki dejansko ful hladi kožo in diši OMG nenormalno! Pa tudi se mažem z Butters masli. (objavo o njih najdeš tuki)

5. KAJ PA ČE ME SONCE OPEČE?
Js uporabljam aloe vero in sem ji zvesta že zelo dolgo. Zmeraj, ko me opeče si jo mažem na te dele, saj kožo hladi, pomiri in jo lepo nahrani. Imam pa tole od Balee, ki sem jo kupila lani polet. 


6. NAJBOLJ BASIC NASVETI
To nas učijo že od osnovne šole in dejansko so resnični. Na plaži nej ne bomo med 12. In 15. uro, saj je takrat sonce najmočnejše. 
Nosimo redno sončna očala (ker ja tudi oči moramo zaščititi) ali šilterice. 

In res pazite se sončarice. Sama sem jo imela in je bilo res GROZNO. 
POGOSTA VPRAŠANJA:
 - Se spf-i seštevajo? (recimo imam na tatuju spf 30, čez pa 50. Ali je to 80?)
Ne. Tista krema, ki ima večjo zaščito pač to zaščito imate. V tem primeru je to 50 . 

- Je potrebno čez dan nanašat ponovno spf? 

Ja, na vsakih par ur je treba zaščito še enkrat nanest. V nasprotnem ni učinka. 

- Imam v pudru spf je to dovolj? 

Hmm pa tko no. Js bi rekla, da bolje išta nego ništa. Zato, ker spf se more nanašat na vsake par ur, ampak mi je jasno da si noben ne bo devu makeup dol, spf gor in tak v krog parkrat na dan. 

- Rabim spf v senci ali pod "marelo"? 

Ja. Oblaki in marele ne blokirajo UV žarke. Plus to večina sončnih žarkov se odbijejo v pesek in druge površine, tako da vas lahko tudi v senci opečejo. 


In evo drage moje, to je konec današnje objave. Pripravila sem vam še en povzetek, ki ga obvezno imejte zmeraj s sabo, kot opomnik. Sonce ni noben bav, bav samo pazit se je treba! 




Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes