Preišči ta spletni dnevnik

Strani

MEDVEDKI ZA RAST LAS - BIOTIN?

Pred parimi mesci sem vam pisala o Medyko medvedkih za rast las in nohtov, ki so meni res bili odlični. (Objavo si lahko prebereš tukaj)

*nisem strokovno usposobljena na tem področju in ta objava je moja lastna izkušnja in narejena na temelju moje raziskave na guglu. Ne govorim, da kdo rabi ravnat in delat tko kot jaz. Meni nekaj paše tebi pa ne bo in to je okej.*

Na instagramu sem zasledila, da biotin nej nebi bil dober za kožo ker kao naredi akne. 
Meni ni naredil ničesar in nisem imela nobenih problemou. Mislim, da je kot pri vsaki stvari to odvisno od posameznika in spet kaj meni paše mogoč tebi ne bo.


Naredila sem mini raziskavo glede biotina in evo kaj sem zvedela. 

Biotin imamo vsi v telesu že tko ali tako, saj ga zaužijemo z hrano (jajca, ovseni kosmiči, oreščki..). Podpira zdravlje kože, prebavnega traku, skrbi za zdrave nohte, lase in kožo. 


ZAKAJ JE POMEMBEN? 
Ker ima pomembne funkcije pri presnovi, razgradnji aminokislin, nastanku maščobnih kislin..
Prispeva pa k ohranjanju zdravih las,nohtov in sluznice.

Potrebo po biotinu lahko zadovoljimo z zdravo in uravnoteženo prehrano. Raziskave kažejo, da se potrebe po biotinu bistveno povečajo, kadar uživamo snovi, ki vežejo biotin, pri sladkorni bolezni, epilepsiji in multipli sklerozi.

Pomanjkanje biotina se kaže v ispadanju las, zmedenosti in pomanjkanju spomina, bolečine v mišicah, slabosti, krči, ispuščaji na koži.... to so bili "blagi" simpomi. 

Kaj pa tisti hudi? 
Mentalne oziroma duševne motnje, kožne bolezni in poškodbe, anoreksija...

Tako, da evo biotin vam ne bo naškodil. K večjemu težave boste imele če ga nimate dovolj v telesu. Glede mozoljev, aken zaradi biotina ali česar koli drugega je pa stvar posameznika. Preprosto ne paše vse vsem. 

Pač js ne bi bla js če nebi spet kupila kej novega, tako da trenutno uporabljam medvedke iz dragocena.si, ki so res neverjetno okusni in poročam seveda rezultate. Trenutno imam res ogromno baby laskou, tako da vrjetno deluje. Ampak o tem več čez par mescev. 

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes