Preišči ta spletni dnevnik

Strani

HAIRBURST ŠAMPON IN BALZAM ZA LASE

Pred pol leta je na ličila.si prišla znamka Hairburst. Baje so v tujini ful znani, js dokler niso bli pri nas za njih nikoli nisem slišala sploh. 

Uglavnem js sem to kupila, ker so reklamiral kot neki top in wau (podlegla sem marketingu haha). 
Kupila sem kar set in ko sem js to uzela je bil znižan. 

Prvo, da povem kakšen tip las imam. 
Imam dolge in goste lase, naravno so valoviti (sušim jih na fen in likam jih), pobarvani so, lase perem na 2 dni, konice so malo suhe. 

ŠAMPON
Ko si umijem lase s tem šamponom dejansko dobim občutek, da so popolnoma čisti. 
Moti me, ker so na otip ful suhi in dejansko smrdijo. Ful čuden vonj ima šampon in meni to res ni všeč. 
Šampon se sicer res full lepo peni, jaz sem ga sprala z mrzlo vodo tko, kot priporočajo na spletni strani. 

BALZAM 
Balzam je pa čisto mimo, ne dela popolnoma nič! Lasje so tuk naelekteri in štrlijo vsepovsod, sploh baby laski! Ni razlike v izgledu las z balzamom al pa brez. 


Nakup vam ne priporočam, dejansko sta šampon in balzam extra draga ne delata pa nič (ajde šampon jih dobro umije, ampak to itak se pričakuje od njega). Lasje štrlijo, smrdijo grozno in suhi so. Nažalost meni ne odgovarja, me pa zanima če je vam okej? 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes