Preišči ta spletni dnevnik

Strani

NOVOSTI IZ THE BODY SHOP - A

O The Body shopu sem vam že govorila velikokrat.

Spomnem se še ko ni bil v Sloveniji, da sem težila vsem ki so šli v Avstrijo nej mi prinesejo kej. Njihovi izdelki so res amazing! 
Tako izdelek, kot vonj. Zmeri, ko grem mimo njihove trgovine se morem nujno ustavit in prečekirat vse poličke. Pogledat kaj je novega, kaj nujnoooo rabim kupit. Pa zmeri imajo tako lepe embalaže in vse je res skrbno narejeno, pazijo na vsak detalj!  

Pred kratkim so me razveselili z paketom in bila sem res NAVDUŠENA, ko sem ga odprla.

Prijela sem izdelke iz novih poletnih linij in vam jih želim predstavit.

Prvo želim povedat, da v tem jogurtu so kumare ki bi drugače pristale v smeteh! Mislim, da je res ful lepo od njih da so pozorni na takšne stvari in da ne mečejo stran živila, ki niso ok za hrano (nepravilna oblika..).

Okej gremo na jogurt.

Vonj ima po kumari in je tak lepo svež, js sicer zraven voham še neki ampak ne vem definirat kaj.

Tekstura je zelo vodena in se bo vpil v telo v sekundi, mazljiv je zelo lep in ne pušča masten sloj. 

Občutek na koži je hladilen, ampak ne pekoče hladilen. Prav prijetno je!Js si ga mažem po sončanju in Vedrana je sonce opeklo in sem mu to dala za mazata. Vsekakor vam priporočam za poletje. 
Kremica za roke pride v super kjut embalaži in jo lahko pospravite v čisto vsako torbico. Jaz jo s sabo furam povsod, sploh sedaj ko si skos špricam roke z razkužilom.

Tekstura je zelo gelasta in se vpije takoj, tudi zelo lepo mazljiva je.

Vonj ima ful močen na mentol, ko jo stisnete na roko prevladuje kumara, potem pa se čuti močen vonj mentola.
Tudi tukaj so uporabili limone, ki bi drugače pristale v smeteh.

Gel za tuširanje DIŠI NEVERJETNO! Po njem mi diši cela kopalnica! (Vonj je čista limona)

Lepo se peni in ne izsuši kožo. Vonj se na koži sicer ne zadržuje dolgo, ampak to tudi ne pričakujem. 

Všeč mi je, ker kožo nič ne zateguje. Po kakšnih šamponih vem pridet iz tuša in mi je koža taka zategnjena in suha, no s tem gelom se res ne rabite sekirat za to. 
Piling ima vonj, kot gel.

Je oljnate teksture in je sladkorni piling. 

Lepo spilingira kožo, ampak ni ful grob. Ko ga sperete ne boste imele tist oljnat občutek na koži, da vse z vas drsi. Koža bo pa lepo mehka in gladka. Jaz ga uporabljam na vsaka dva dni in dejansko mi je koža velik bolj mehka, kot včasih!

In šečer na kraju je bronzer in hajlajter! 

Prvo moremo govorit o vonju! To diši tkooo dobro, najraj bi pojela haha. Diši na kokos, ampak se čuti še neki (js in moje opisovanje vonjev haha).

Okej gremo ba bronzer.

Enkrat se s čopičem dotaknete in to vam je dost za eno ličnico. Da res naraven videz, kot da ste osončane in barva je top ni oranžna ni pa siva. Res so zadeli barvo v nulo! Bronzer ni mat, kar je meni še posebi všeč, ampak brez skrbi ne bo povdaril teksturo kože.
Pa gremo še na moj najljubši del - hajlajter 

Ko sem prvič vidla hajlajter sem mislila, da mi ne bo všeč..oh kak sem mela narobe! 
Da vam tak lep naraven, ampak še kr močen sjaj! Tisti lep moker videz, ker je meni top. In ne povdari teksture. Meni je to izredno pomembno saj imam akne.

Edino kaj me moti pri tem produktu je embalaža. Moj čopič za bronzer je ogromen in nemorem lepo dobit sam bronzer brez hajlajterja. Ampak je izdelek res lep in to je taka malenkost. 

Še neki! Embalaža se lahko 100% reciklira! 
In vse sestavina v izdelkih so pridobljene iz pravične trgovine! 

Pri The Body shopu mi je prav to všeč, da se zavzema za takšne pomembne stvari! 

Kaj je vam najbolj všeč iz poletnih kolekcij? 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes