Preišči ta spletni dnevnik

Strani

REVLON CANDID

O tej tekoči podlagi sem slišala dve osebe samo govoriti, zato sem se tudi odločila sama da ga testiram (in zato, ker je v roza pakiranju hehe). 

Moj je v odtenku Nude in trenutno mi je presvetl, ker me je sonce malo dobilo. (mešam ga z Catrice kapljicami za potemnit puder). 

Jaz ga nanašam s spužvico, ker tako najraje nanašam vse tekoče podlage. 

Ima srednje prekrivanje in ne poudari teksturo kože. Lahko ga nanesete v večih slojih, ampak se mi zdi da res ni potrebno. 

Pa js mam okol aken dost suho kožo in mi jo ni poudaril. Super je za kožo saj je ustvarjen, da jo neguje in ima vitamin E. Na obrazu je pa res tko, kot da nimate popolnoma nič.
Končnica mu je čisto naravna in mal se sveti.

Meni je zdržal čist cel dan, edino na T-zoni sem se mal zasvetla, ampak to je normalno. Ni se mi pa nikjer umaknu z obraza. 

Priporočam ga vsem puncam, mislim da bi tudi tiste s suho kožo ga imele rade.

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes