Preišči ta spletni dnevnik

Strani

FAKE BAKE - WORTH THE HYPE?

Ker smo že v poletju (čeprau vreme zunaj to ne kaže) je edino logično bilo, da jaz (končno) preizkusim Fake Bake znamko. 

To je svetovno priznana znamka izdelkov za samoporjavitev, uporabljajo jo Lady Gaga, Britney Spears in mnoge druge. 

S Fake  Bake-om sem se dolgo spogledovala, ampak zaradi cene nisem nikoli naročila nič. 
Ni treba povdarjat mojo ljubezen do fake tan-a. Ko se namažem z njem se mi dvigne samozavest, sicer se ne sončim preveč pogosto in se res trudim, da kožo zaščitim zato mi ne preostane drugega kot pa nanašat samoporjavitev.

Fake Bake ne testira na živalih, je brez umetnih konzervansov in parabenov. Dobili so mnoge nagrade za svoje izdelke. 

Jaz sem si naročila Double shot espresso, to je če se ne motim njihova najtemnejša formula. Vonj ima po kavi in čeprau kavo ne maram in jo ne pijem me ne moti, saj ni zelo močen.


Tekstura je gelasta in zraven dobite lateks rokavice, jaz sem na dlani in obraz nanašala z fluffy čopičem. In ta izdelek ima vodilno barvo! Veliko ljudi vodilna barva zmede in mislijo, da je to barva katera jm bo ostala. NE! To je v večini primerov samo, da vidite kje ste nanesli izdelek, ponavadi je vodilna barva ful temnejša od dejanske. In še neki, če izdelek nanašate na obraz je velika vrjetnost da bo vodilna barva zgledala malo čudno in grdo. To je normalno, ko jo sperete izgleda barva popolnoma normalno.

Prvo kaj sem opazila je da se izdelek zelo hitro suši in morete biti hitre, če se zgodi da ste kje kej zaribale se ne sekirajte, vzemite čopič in z njem pejte čez ta del še enkrat. 

Sicer nimam navado nanašat tan na obraz, tokrat sem to naredila ker je zelo temen in ne nosim puder vsak dan pa da ne zgledam smešno. Nikjer se mi ni flekasto prijel čeprav imam akne in pri lasišču si vzamite malo več čaša in ga lepo razmažite. 

Jaz sem ga nanesla ob 13h in sprala ob 20h dol. Na brisači je puščal sledi, kar je normalno in pričakovano. Bodite pozorne samo, da brisačo tapkate in ne vlečete po koži. 
Pri drugem tuširanju se ni nič barve poznalo v vodi, kar me je presenetilo ker pri drugih izdelkih se to skos dogaja. Na brisači se je poznalo, ampak nič strašnega.

Tukaj lahko vidite kakšno barvo mi je dal, drugeča sem bela kot sir! (Imate dol slikco)


Priprava telesa na tan je bila kot ponavadi, naredila sem piling z kavo en dan prej (takrat sem se tudi pobrila) in to je to. The Body Shop jogurt za telo sem nanesla na komolce, kolena, stopala in dlani. 
Še neki, ker sem se brila en dan prej so se mi naredile take male črne pikice po nogah. Nič hudega, pobrijte se še en dan po nanosu tana in to je to.


Tan mi ni izsušil kože, zelo je mehka in nahranjena in nima nobenega vonja (včasih se zgodi da ima drugi dan tan tist zažgan vonj)

KAKŠNA JE OBSTOJNOST?
Na obrazu se mi je spral v 2 dneh (nič flekasto ni bilo samo zginil je), ampak to je normalno. Vsak dan si umivam obraz 2x na dan, uporabljam piling, krtačko za obraz in je to popolnoma logično. 

Na telesu se res ful lepo drži. Niti malo ni flekast nikjer, barva je čudovita in drži kakšen teden pa pol.
Po tuširanju telo namažem z Oriflame losijonom za telo ali pa Neutrogena Hydro Boost gelom (dobiš ga v DM-u stane 6€). Pazite samo, da izdelki ne vsebujejo olja in ste gud! 

Želim si probat še Flawless losjon, vam pa vsekakor priporočam Double Shot Espresso in Fake Bake. Popolnoma mi je jasno zakaj ga vsi tako hvalijo in obožujejo! 
Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes