Preišči ta spletni dnevnik

Strani

RASTLINSKA PREHRANA

Večina vas, ki se zanima za prehrano je zagotovo slišala za Špelo Vehar. Js sm za njo zvedla preko Cool Mamacite. 

Špela je na rastlinski prehrani (oz veganstvu) in vse je brez olja. 


Sama nisem nek velik ljubitelj mesa in sem celo karanteno bila vegeterjanec. Potem, ko so se odprle restavracije in ko sem prvič prišla v mek sem pač jedla meso, doma pa ne (2x sem pojedla salamo).

Želim še povedat, da v tej objavi ne govorim da je rastlinska prehrana edino pravilno, samo želim povedat moje izkušnje. 

Okej zdej lahko začnemo z objavo. Danes je moj prvi dan in bo tole nek mali uvod, bom pa na vsaka dva tedna (oz ko bom prvič imela res neke spremembe) napisala objavo in pokazala prej/potem slikce.  

Js imam že zelo dolgo probleme z trebuhom, jem brez glutena in laktoze vse in ni boljše. Neki časa sem bila okej in se mi je spet vse vrnilo na staro. Moja težava je, ker sem napihnjena ful (zgledam, kot da sem v 5. mescu nosečnosti), v trebuhu imam zaradi te napihnjenosti bolečine in to me mori fizično in psihočno. Bila sem pri zdravniku in je vse okej. 
Jaz sem si pri Špeli naročila kažipot vitalnosti za začetek in bom potem dokupila ostale stvari. Iskreno bala sem se, da mi nič ne bo jasno saj prehrana res ni moje področje. Ampak je vse tako lepo razloženo, napisano kdaj kaj jesti, par receptov je, prikazano je kako naj bi izgledal naš optimalen dan itd. 

Zakaj sem se odločila iti prav k Špeli?
Če pogledate njezine objave boste videli, da je dejansko polna znanja in da ne bluzi kr neki v tri dni. Odzivi njenih strank so res ne verjetni! Res ve kaj dela. Velik oseb je pri njej z takšnimi problemi, kot jih imam js in res je pomagala vsem.

Edino kaj jaz ne jem je: 
- Tofu 
- Datelji
- Suho sadje
- Melona 

To so stvari, ki meni res niso fine in mi ne sedejo, ostalo jem vse. 

Vem, da ljudi tudi skrbi, da je ta hrana draga. Če kopujete neke nadomestke mesa in takšne "luksuzne" zadeve bo dražje ja. Amapk če kopujete zelenjavo, sadje, krompir, rižo ne bo. 

Vem, da se tudi velik ljudi "bori" s predsodki doma in različnimi komentarji. Tudi js se, ampak se trudim jih preslišat, ker to delam za sebe, da bo meni boljše. Če pa kdo to ne more razumet pa je to njihov problem. 

Danes sem uradno začela z njeno prehrano (12. 6. 2020) . Naredila sem si smuti, ki je mene res fulll zasitu in napolnu z energijo. Zjutri sem celo telovadla, halo?! Pol veste, da imam velik energije, ker drugač ni te sile na svetu, da bi js zjutri telovadla. 

Res komi čakam, prve rezultate Špeline prehrane in da bom se končno rešila bolečin in napihnjenosti! 

Špelo lahko najdete na you tube-u, instagramu in njezini spletni strani. 

Share:

Objavite komentar

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes